elinfajersson

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin fajersson - 13 juni 2013 11:24

min sovmorgon blev inte så långvarig iaf, kl 8 i morse ringde simon och sa att jag fick gå upp nu för det kommer målare som ska in i lägenheten,ALDRIG på mig enda sovmorgon. så dom fick gå in med nyckel och låta sovrummet vara, men man vaknar ju endå dom skriker närdom pratar och väsnas som fan, hatar att ha folk springande här,

Vet ni en läskig sak som hände inatt? vi vaknade av att vi hörde ett högt ljud/duns och tänkte jävla katter, nu har dom vält en kruka där nere eller något sånt. men jag skulle på toa på morgonen när simon skulle upp, och där låg glas splitter på hela golvet, allså hade badrumsspegeln bara fallit ner, fast den sitter fast i skutdörren så att säga..hm hur fan kan det gå?..

ska om en timme börja göra mig lite i ordning jobba ikväll 14-22.

   

Sol

Av Elin fajersson - 12 juni 2013 17:36

Nu är jag hemma från jobbet, vilket har gått bra idag :) sitter och solar på balkongen och har precis ätit vaniljsås MED äppelpaj haha love it;) sen om en stund ska vi laga lite käk, i morgon jobbar jag kväll så får lite sovmorgon hihi ska bli skönt!:)

Av Elin fajersson - 11 juni 2013 18:18

jobbet har gått bra idag med utbildning å allt annat, mkt lärorikt, kom och tänka på det nu att jag har 3 dagar kvar av min inskolning sen jäkla är det verkligen på allvar haha.men det går nog fint, alla som jobbar där är väldigt hjälpsamma och förstående att man är ny :) 

Ska möta upp emma strax och hämta min solbrillor som jag glömt hos henne, och precis nu blev maten klar så jag hoppas hon skyndar sig för min mage kurrar nu haha:)

Har även solat på balkongen nu en stund sköönt.älskar att ha balkong som INTE är inglasad:)

Av Elin fajersson - 11 juni 2013 06:15

Av Elin fajersson - 10 juni 2013 21:05

Håller på att laga mat just nu för vi har inte käkat någon middag idag, bara en massa fika haha:) fyfan skala potatis måste nog fan vara det tråkigaste som finns hahah..

Sen efter middgen blir det sängen upp tidigt i morgon för jobbet ska även på en utbildning om intensivvård i 3 timmar på morgonen :)  

Av Elin fajersson - 10 juni 2013 19:38

Fick mitt betyg hemskickat :)

Av Elin fajersson - 10 juni 2013 18:21

Nu har vi tittat på skötbordet och det var fint, ska bara hem och mäta och sen bestämmer vi oss :) nu ska Simon åka och köpa födelsedags present till mig så då åker jag hem till Emma och tjabbar lite så länge:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards