elinfajersson

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin fajersson - 19 juni 2013 19:11

Fyfan idag har jag ingen energi alls knappt fått någon sömn inatt och sen jobba till kl 16 sen iväg och handla alls inför min födelsedag på lördag och flänga runt över allt för att låna stolar, nu ska vi till mormor för att hämta de sista stolarna, sen måste jag hem och få något i mig att äta, sen duscha och sen blir nog klockan så mkt att det blir sängen tråkigt nog..
I morgon jobbar jag kväll så det blir lite sovmorgon iaf :)

Mvc

Av Elin fajersson - 18 juni 2013 11:57

Nu har vi varit på inskrivningen och det gick bra,mitt bltr och mitt HB låg lite lågt men det va ingen fara annars var allt helt okej:) UL blir nästa torsdag fanns inte tid till det idag sa hon, men men det är så snart så det spelar ingen roll:)Idag gick jag in i v 17 med hihi :) nu ska jag och simon äta lite sen blir det till att jobba resten av kvällen:)

   

Av Elin fajersson - 17 juni 2013 21:08

Nu har vi ätit tacos och lagt oss för en stund sen har även fått en välbehövd massage medans jag tittade på 112 på liv och död:) men vi hörs i morgon igen godnatt

Av Elin fajersson - 17 juni 2013 19:13

Direkt efter jobbet så åkte vi till harplinge och köpte en spjälsäng ska bara måla om den i en annan färg så blir det bra:)känns skönt att vi köpt alla stora grejer till bebben nu, skötbord och babygym är åxå fixat:)hihi så mysigt det är att handla grejer man bli helt galen och vill bara köpa mer haha :) vi ska ta en vända ner till gekås när vi är lediga åså och inhandla allt det viktiga lite mindre sakerna:) och sen en sväng till ikea för att handla möblerna:) 

Nu är jag så jävla trött så strax är tacosen klar sen ska jag nog fan gå och lägga mig eller iaf titta på tv tills jag somnar:)

Hade tänkt kolla på avsnitt 2 av The face men det funkar inte att se på datan:(

Av Elin fajersson - 17 juni 2013 05:57

Nu är jag vaken och färdig för att gå till jobbet, ssiter och äter knäckebröd och dricker ett glas oboy va hungrig nu på morgonen, brukar inte äta något alls egentligen haha.

Känner redan hur trött jag är har knappt fått någon sömn, vi la oss sent och somnade inte direkt det va ju en massa bra på tv haha,får skylla mig själv! Hörs senare slutar 16 idag sen blir det en sväng till harplinge:)

Av Elin fajersson - 16 juni 2013 21:37

Gokväll hah.. jag har suttit och tittat på spårlöst och fällt en år eller två haha:D och simon han har suttit och tittat på inredning till vårt hem och till bebisens rum:) 

Jag längtar till tisdag då ska vi äntligen till Mvc på inskrivningen som har blivit lite framflyttat pga av jobb. men då kanske det även blir ultraljud med eftersom jag är i v 17 då, lite jobbigt för jag börja känna att jag vill ta reda på kön men endå inte. men mest för att vi har kollat på tapet till rummet och lite annat som man måste veta vad det är för kön, men vi får se hur det blir, tråkigare att ta reda på det, men det är en frestande tanke, vi får se hur det blir:)


Av Elin fajersson - 16 juni 2013 19:03

Nu ikväll bestämde vi oss för att beställa hem vagnen som vi har tittat på i några månader haha, den blir vi nog jätte nöjda med,man fick ju så mycket till så det var det värt.:) hittade en mysig hemsida med fina babynest åxå så en sådan fick det bli med :) Och i morgon ska vi åka och kolla på spjälsäng, nu väntar vi bara på att bebben ska komma hihi<3

         

Av Elin fajersson - 16 juni 2013 16:37

Nu är vi på väg hem igen från skogaby, det har varit jätte trevligt med alldeles för mkt att äta haha det blev porter stek till varmrätt och en massa gott till efterrätt så vi är proppmätta nu:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards