elinfajersson

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin fajersson - 25 juni 2013 11:56

Jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen,eller jo jag har varit nere och hämtat frukost haha.har legat i sängen och tittat på oth, om en stund ska jag göra mig i ordning för jobb ikväll, jag längtar tills det blir torsdag kan inte tiden gå liite snabbare :) idag gick jag in i v 18 herregud snart har halva tiden gått, kan inte fatta det  själv.:)

Av Elin fajersson - 25 juni 2013 10:21

Av Elin fajersson - 24 juni 2013 20:54

Nu i veckan ska jag åka och titta på en systemkamera som jag har hittat, den verkar super bra enligt simon iaf, 24.2 megapixlar å blablabla..vill kunna ta en massa fina bilder påv vår bebbe när h*n har kommit:) och även fina gravid bilder på magen nu med.. har länge velat ha en ordentlig kamera och känner att jag borde slå till nu,så denna får det bli:) En Nikon D3200:)

 

 


Av Elin fajersson - 24 juni 2013 16:52

Fyfan i morse vaknade jag och simon halv 7 av att simons jobba kompis ringde, han skulle nämligen hämta upp simon idag. fyfan vilken panik jag rusade upp ur sängen och tog på mig kläderna och cycklade iväg till jobbet, glömde tilloch med att ta på mig jackan haha.men jag kom 3 min sent det är fan rekord asså hahaha..nu när jagkom hem hoppade jag in och dushade och sen hittade jag inte min mobil, sprang runt och letade överallt här sen när simon kom innanför dörren höll han i min mobil som jag hade glömt i cyckelkorgen där ute hahaha.. fyfan vilken dag. nu ska vi äta sen ska jag lägga mig och kolla på oth resten av kvällen:)

Av Elin fajersson - 23 juni 2013 19:49

Nino älskar åxå oth:)

Av Elin fajersson - 23 juni 2013 14:18

Va inne precis och skulle betala lite räkningar,och blev lite chockad över att se att jag skule få lön denna månaden trodde att jag skulle få månaden efter varje månad, men tydligen inte fyfan vad najs, då blir det både gekås och ikea denna månaden och få allt inköpt som behövs till bebben, och även en ny säng till mig och simon !! kan ju inte bli mycket bättre haha:) 

 

Av Elin fajersson - 23 juni 2013 13:30

Nu regnar det ute roligt eller inte.. och vi kan inte ta oss någonstan simon tappade hela sin nykelknippa med bil och hem nyklar mellan hissen och det skule kosta oss 2100 för att få upp dom om man ringer en sån kille, aldrig i livet, vi ska vänta tills i morgon och ringa hyresvärden och fråga om dom har nyklar till hiss rummet..

åh jag har så tråkigt och vill hitta på något, men inget är ju öppet på en söndag:(

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards