elinfajersson

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Elin fajersson - 9 juni 2013 23:33

Har precis duschat och skrubbat mig så nu är jag klar för sängen, är så trött nu även om jag vilade en stund på eftermiddagen, i morgon är jag ledig och det ska bli så skönt, ska sova ut ordentligt så mobilen åker på ljudlöst:) så godnatt på er!

Av Elin fajersson - 9 juni 2013 20:54

Dagens middag haha!

yay

Av Elin fajersson - 9 juni 2013 16:07

Nu har jag kommit hem från jobbet. händelserik dag som alltid, men skönt att vara hemma, är sjukt trött och sleten känner jag, jag behöver vila upp mig nu, simon han är duktig som tvättar idag och han har även städat badrummet på ovan våningen idag. så sköönt att få det klart med! 

Känner att det är snart dax att köpa stödstrumpor nu mina fötter värker och är lite svullna efter en dag på jobbet.. och nu när jag kommimt hem har jag så ont att jag knappt kan gå typ:/ får vila dom lite sen brukar det bli bättre:)

idag ska vi nog få upp soffan och tvn här nere med,vi saknar att sitta i en soffa och titta på tv haha..kanske blir det en pizza  ikväll med, är dock inte sugen på det nu men det kanske kommer, för alltid när jag inte beställer pizza när simon gjort det så ångrar jag mig alltid haha..:)

En sleten och trött tjej i hissen! haha

 

Av Elin fajersson - 9 juni 2013 06:01

Nu är jag klar för att åka till jobbet eller ja ska borsta tänderna och gå och pussa hej då på min älskling som sover som en stock där uppe haha..(i morgon är det min tur) 

slutar 16 idag sen är jag ledig i morgon sköönt det kan verkligen behövas, igårkväll var det mkt stress på jobbet, så hoppas det blir lite lugnare nu idag. hörs när jag kommer hem igen :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards