elinfajersson

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Elin fajersson - 3 juni 2013 17:50

Nu har jag städat klart kök och badrum där nere!! sköönt när det är klart nu,nu är simon åxå hemma, och jag ska laga till något snabbt att käka nu för vi e hungriga som fan, sen blir det nog bara att ta det lungt resten av kvällen, har lite smått huvudvärk med..:(

Av Elin fajersson - 3 juni 2013 09:52

Godmorgon på er,idag är min sista lediga dag innan jobbet kallar igen.

Har precis vaknat och fan vad konstigt det känns att vakna upp ensam i denna lägenheten känns som man sover hos någon annan haha..har ju inte orkat få upp något ännu eller har inte haft tid eftersom tjejen inte har städat här så det ska jag göra nu idag så jag kan börja packa in grejer i köket, kylen rengjorde jag igår så vi har fått in våra varor iaf:) hon har även lämnat kvaren massa skit här, hon skulle komma idag och hämta sitt skoskåp så vi har ställt i hop alla hennes grejer som hon har lämnat för att VI ska slänga åt henne, aldrig i livet det tänker vi inte göra ta i hennes skit!! usch.

vi hörs lite senare igen, ska äta lite frukost nu sen börja med städet:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards