elinfajersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin fajersson - 11 februari 2013 12:33

LC

Av Elin fajersson - 10 februari 2013 20:13

jag älskar Lc klädstil den är både sofistikerad och söt men endå vardaglig såå fiint:)


           

Old

Av Elin fajersson - 10 februari 2013 17:18

Sitter nere källaren och är roligt sällskap till Simon som går igenom hans gamla saker som ska slängas han hittade en ring som han hade när han var liten den fick jag hihi ganska fin tycker jag :)

Av Elin fajersson - 10 februari 2013 15:05

Godmorgon!!


jaha då var det redan söndag tråkigt.. idag är faktist armen bätte lite ont och blått fortfarande men jag bestämde mig för att strunta i att åka till akuten för att få den uppkollad känns inte som ett måste längre nu när smärtan har  lagt sig och jag kan röra armen mer:) jag ska se om nårra dagar igen..

annars har jag inte gjort något idag bara slappat i sängen med kisarna och simon haha:) ikväll blir det kanske att se någon film igen om vi hittar någon som man vill se.. simon han är nere i källaren och röjer där så ska nog gå ner och se hur det går för han:)

Av Elin fajersson - 9 februari 2013 22:17

Nu har vi precis startat en film flight heter den då vi får se hur den är:)

Av Elin fajersson - 9 februari 2013 21:07

Av Elin fajersson - 9 februari 2013 18:59

jag tänker inte låta vår mysiga lördags kväll bli förstörd pga av att jag har ont i armen ska kolla den i morgon:) nu ska simon laga en god middag, porterstek potatis och en sallas till de :)ska bli såå gott med porter stek har bara ätit den1 gång tidigare hos hans farmor:) och sen ska vi kolla film och äta massa onyttigt mysig lördag:)

   

Av Elin fajersson - 9 februari 2013 16:28

här kommer lite bilder från ishallen, de tog ett tag innan man kom in i det men sen gick det bra och vi spelade även hockey vilket var skit kul:) så det ska vi göra omfler gånger:) fan vad bra tränig det är det va alldedes för varmt att ha jacka på senden åkte av efter ett tag hhaa.. det enda tråkiga va ju att jag trillade och slog i armbågen, men men ..:)

         

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards