elinfajersson

Alla inlägg den 19 februari 2013

81

Av Elin fajersson - 19 februari 2013 22:20

herregud nu är jag hemma iaf, slutade 21.30 och dagen har gått väldigt fort, dock så hade jag tur i oturen haha det va den jobbigaste dagen någonsin sa dom ALLT har hänt idag hahah,, vi fick sitta i 10 min och slänga i oss mat vid 19 tiden resten har vi sprungit och donat hela dagen, känns ju i fötterna om man säger så.. har lärt mig mkt idag, jag har vatt med om att ta Ekg, bladder, omläggningar m.m . fasiken vilken skillnad det är på usk på äldreboende och på sjukhusen det är mkt mer ansvar... men jag hoppas att morgon dagen blir lugnare så man kan ta in lite mer :)

2 bilder innan första passet!

   

Av Elin fajersson - 19 februari 2013 11:21

Idag är den första dagen på min apu som jag ska göra på sjukhuset är sjuuukt nervös nu haha men det kommer nog gå bra som allt annat :) blir lite stressad bara för jag måste köpa busskort idag med så måste ta en lite tidigare buss,,och sen är jag nervös över att jag inte hittar mitt skåp det gjorde jag inte sist jag var där haha jag villade bort mig där nere i källaren haha...så lika bra att vara där i tid idag :) jag träffade ju 1 utan mina handledare i fredags och hon var jätte trevlig, och idag ska jag jobba med den andra som jag inte träffat ennu hoppas hon är lika trevlig som den andra:) jaja wish me luck :) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards