elinfajersson

Alla inlägg under februari 2013

:)

Av Elin fajersson - 4 februari 2013 16:09

Slappe kläder på :)

Av Elin fajersson - 4 februari 2013 14:56

fyfan det var inte roligt att gå hem i snö/regn storm typ haha såg ut som en dränkt katt haha, sen kom emma pch petra + barn hit på en kopp kaffe:) och nu ligger jag i sängen och tittar på the karashians skönt att bara slappa det ska jag göra resten av kvällen åxå!!ska ta en till kopp kaffe till så jag piggnar till lite till:)

 

Av Elin fajersson - 4 februari 2013 09:03

Jag kom upp till skolan, men är lite trött:)

Av Elin fajersson - 3 februari 2013 22:15

Nu var denna helgen över det var roligt att jobba hela helgen igen det var längesen men man märker att jag inte är van längre haha fan vad trött man blir! Men vi har haft en bra helg, nu är jag hemma och har duschat och bäddat rent i sängen ska bli gott att krypa ner snart:) i morgon är det skola igen och jag blir trött bara av tanken sv att jag ska upp snart igen och plus att jag går gå dit eftersom cykeln är sönder:( beställde mat innan det blev indisk :) godnatt

Av Elin fajersson - 3 februari 2013 13:40

Är på jobbet har halva dagen kvar (bara) haha Emma har rast så jag är ensam just nu men det är få lugnt just nu:) Simon han är och åker skridsko med Natta och Jojje hoppas dom har roligt, jobbar jag inte nästa helg så blir det kanske lite skridsko igen så jag kan följa med jag med:) nehepp nu ska jag fortsätta arbeta igen

Av Elin fajersson - 3 februari 2013 13:40

Är på jobbet har halva dagen kvar (bara) haha Emma har rast så jag är ensam just nu men det är få lugnt just nu:) Simon han är och åker skridsko med Natta och Jojje hoppas dom har roligt, jobbar jag inte nästa helg så blir det kanske lite skridsko igen så jag kan följa med jag med:) nehepp nu ska jag fortsätta arbeta igen

Av Elin fajersson - 3 februari 2013 07:40

Nu är jobb kläderna på dax att gå till jobbet har knappt sovit något inatt great!! Kommer hem om 13timmar igen då ska jag sova:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards