elinfajersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin fajersson - 17 februari 2013 14:41

Idag mår man som förtjänar hahah vi åkte in till stan och satte oss på idas först och tog en öl sen gick vi till b&b och där var vi resten av kvällen, fyfan det var så mkt folk så det var inte sant, det va djs och en snubbe vid namn ingemar låås som va där och spelade trumpet han är verkligen grym han spelar även med swedish house maffia och sebastian ingrosso.. :)

tog inte så mkt bilder igår och dom jag tog kan jag fan inte lägga ut typ hah,,men här kommer någon normal bild iaf :)

     

Wie

Av Elin fajersson - 16 februari 2013 22:46

Lyssnar på gamla rock låtar och pratar minnen snart kommer Simon hem då kör han oss till stan, faktiskt roligt att vara jag och Emma det behövdes :) (dock då saknas Petra!) hihi

Av Elin fajersson - 16 februari 2013 18:57

Nu har Emma kommit hem till mig och ikväll ska vi ha kul!!!!:)

Av Elin fajersson - 16 februari 2013 16:35

Här kommer ett gäng bilder från dopet idag, det var så fint och hampus skötte sig bra haha :)


                     

Av Elin fajersson - 16 februari 2013 15:18

Nu är vi hemma lägger upp bilder lite senare, här kommer en bild på min fina som jag tog nyss:)<3

Av Elin fajersson - 16 februari 2013 10:05

Känns som jag ska på begravning haha hittade inget bättre:)

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 21:01

Har precis slagit in dop presenterna till lille hampus som ska döpas i morgon, vi ska nämligen åka ganska tidigt i morgon, dopet börjar 11 i eldsberga så kommer nog inte hinna blogga ordentligt innan dess..kanske slänger upp en outfit bild, jag tror jag har hittat något att ha på mig , det stod mellan byxor eller kjol men det fick bli byxorna haha det blir nog bra..


   

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 16:59

det enda jag gjort sen jag kom hem är inte ett skit ,somnade en snabbis sen har jag inte gjort så mkt mer, simon han är kvar på jobbet och tvättar bilen sen kommer han och hämtar mig så åker vi och handlar, idag måste jag även testa kläder tills dopet i morgon har inte orkat göra det ennu haha.. får se om jag hittar några gamla trasor i garderoben haha..  

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards