elinfajersson

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 21:01

Har precis slagit in dop presenterna till lille hampus som ska döpas i morgon, vi ska nämligen åka ganska tidigt i morgon, dopet börjar 11 i eldsberga så kommer nog inte hinna blogga ordentligt innan dess..kanske slänger upp en outfit bild, jag tror jag har hittat något att ha på mig , det stod mellan byxor eller kjol men det fick bli byxorna haha det blir nog bra..


   

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 16:59

det enda jag gjort sen jag kom hem är inte ett skit ,somnade en snabbis sen har jag inte gjort så mkt mer, simon han är kvar på jobbet och tvättar bilen sen kommer han och hämtar mig så åker vi och handlar, idag måste jag även testa kläder tills dopet i morgon har inte orkat göra det ennu haha.. får se om jag hittar några gamla trasor i garderoben haha..  

:)

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 11:20

Nu är jag hemma igen, jag träffade 1 utan mina 2 handledare oh hon var så snäll, detta kommer att gå bra:) fick även kläder och fixade skåp så nu är allt klart på tisdag så är det på med dom vita kläderna och bara köra:)hihi

är ganska trött idag så ska läggamig och slappa i sängen ett tag och kolla lite tv kanske någon choklad slinker ner haha:)


   

Av Elin fajersson - 15 februari 2013 09:53

Sitter och väntar på sjukhuset ska möta upp Fia och Susanne sen ska jag hämta schema och träffa personalen på 81 :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards