elinfajersson

Alla inlägg under december 2014

Av Elin fajersson - 11 december 2014 11:54

igår så var vi hos emma och julbakade, jag gjorde snickers rutor och rocky roads (som blev super goda) och emma gjorde nougat och daim och petra och barnen gjorde pepparkakor och is choklad,när allt var klart så delade vi upp så alla fick med sig lite hem, och allt blev super gott så nu har man hela kylen fullt med massa gott julgodis:)

 

Av Elin fajersson - 10 december 2014 10:14

Herregud vilket oväder idag, jag gick och lämnade tyra på dagis i morse och det är ju fan storm ute!!! men sen hann jag hem och duscha sen ringde dagis och sa att jag fick hämta henne för hon var ledsen:( så nu börjar inskolningen om igen, 1 timme om dagen igen. pust... men men hoppas det blir bra igen..

i eftermiddag ska jag och tyra hem till emmavi ska julbaka idag, petra och hennes barn ska vara där med så det ska bli mysigt!:)


Av Elin fajersson - 9 december 2014 19:22

Idag efter besöket på sjukhuset som gick väldigt bra hon somnade som tur var:) fick vi besök av emma och barnen sen efter ett tag kom även mamma på besök väldigt trevligt..:)

men jag är så trött nu att jag bara längtar till sängen, orkar inte sitta uppe och vänta på att the kardashians som börjar 21, har haft en bra dag iaf och säger godnatt med några bilder från idag

           

Av Elin fajersson - 9 december 2014 05:40

Usch idag ringde klockan 05.00 och då gick jag in och väckte tyra direkt,det är nämligen så att vi ska till sjukhuset och ta ett EEG under sömn med henne idag, så hon måste vara trött när hon kommer så att hon kan somna medans dom ska ta eeg. känner mig lite nervös men det kommer säkert gå bra, det jobbigaste känns ju att få henne till att somna där. men det är ju ett barn går det inte så går det inte..

detär kålmörkt ute men det är ganska mysigt, julstjärnorna är tända och vi ska äta lite frukost,

simon kommer upp om en stund med, han ska jobba tills vi ska iväg!

Hoppas ni alla får en bra dag:) 

Av Elin fajersson - 8 december 2014 11:41

Igår kväll så färgade jag håret,tycker längderna blev bra men i hårbotten så blev det en konstig ljus rödfärg så idag får vi lägga in en mörkare färg där så det rättar till sig:)

annars idag så var jag uppe hos emelie och tog en kaffe i förmiddags sen gick jag och tyra till hennes dagis och hälsade på en timme, så hon fick leka lite och " komma in i det igen" för på onsdag så ska jag lämna henne från 9-14:)

 

Av Elin fajersson - 7 december 2014 14:44

Idag har jag övningskört lite vi övade bara på att parkera mellan 2 bilar och det gick bra:) sen åkte vi till eurostop och tog en kaffe på espresso house och sen köpte jag en tröja:) och nu är vi hemma igen och både jag och Simon har rensat våra garderober som är proppfulla!!!! Sen ikväll ska jag färga håret sen blir det att laga käk och mysa resten av denna 2a advent med lite glögg och film om vi orkar :)

Av Elin fajersson - 6 december 2014 15:59

Idag har vu haft en riktig mysig dag efter vi vaknat så gick vi in till stan och strosade och shoppade lite:) sen gick vi hem en sväng för att få i oss lite att äta sen åkte vi till eurostop och mötte upp Emma och Johan , jultomten var där och man kunde få en bild på Tyra i knät men det gick INTE hon började gallskrika haha så det blev ingen bild.
Men nu ska vi åka hem till Emma och Johan för att ta en kaffe!:)

Av Elin fajersson - 5 december 2014 12:23

Äntligen fredag!!! och denna helgen är helt oplanerad känns bra! vill bara njuta av denna helgen tillsammans med familjen min:)

just nu så sover tyra och jag håller på att tvätta så det blir gjort med:)

beställde en kjol igår som redan ligger och väntar på willys, så får se om jag orkar ta mig dit för att hämta hem den..

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards