elinfajersson

Alla inlägg den 23 december 2014

Av Elin fajersson - 23 december 2014 21:54

   

Jahopp då var det julafton i morgon såå mysigt och efterlängtat!!  Längtar efter all god mat:) 

idag så mötte jag upp Emma i stan hon skulle  köpa dom sista julklapparna sen tog vi en kaffe på det såklart!

Sen har jag varit uppe hos Emelie en stund i eftermiddags, och när Simon slutade jobbet så hämtade han upp mig och Tyra för att åka in till stan för att fixa lite och sen åkte vi till maxi för att handla julmat tills den 26e för då blir det julfirande nummer 2 med min familj:) detta blir första julafton som jag inte firar med min familj och släkt, känns lite konstigt faktist men så tycker jag man gör för barnens del men det kommer bli mysigt:)

tyra har varit uppe lite senare än vanligt idag men vad gör det när det är uppesittarkväll, vi har inga lottor med vi kollar på uppesittarkväll på 4an iaf lite mysigt!! 

Här är vår gran med massa klappar under (det har kommit mer) haha god jul och godnatt på er


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards