elinfajersson

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Elin fajersson - 4 december 2014 15:59

här är tyra och sin nya "padda" som hon fick av emelie idag, haha 1 år och redan en egen padda:) men hon andävnder alltid våra mobiler eller padda för att hon vill titta på babblarna eller något annat så nu kan hon sitta och pilla på denna istället :) tack emelie<3

   

Av Elin fajersson - 4 december 2014 13:17

Godmorgon, idag ställde jag klockan på 7.15 det var nämligen tänkt att tyra skulle till dagis idag, så vi klev upp och satte oss och skulle äta frukost, men tycker hon fortfarande inte känns bra, så hon fick bli hemma med mig idag igen,, en hel vecka har hon varit sjuk nu, så eftersom hon knappt varit på dagis nu den första tiden så ska jag gå dit och hälsa på med henne på måndag igen för att hon ska komma in i det igen, och sen testa lämna henne själv igen på tisdagen! hoppas det går bra nu:)

annars så har vi varit hos emelie idag på en kopp kaffe, sen kom emma inom med frallor och pålägg som vi käkade, och nu sover lillan här hemma och jag har inget att göra, ska kolla om det finns tvättid kanske skulle vatt skönt att få det gjort innan helgen! 


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards