elinfajersson

Alla inlägg under juli 2014

:)

Av Elin fajersson - 19 juli 2014 10:17

Idag är planerna först gymmet sen hem så tyra får vila middag en stund och sen ska mamma ta tyra en liten stund så jag ska övningsköra lite, det blir ju inget nästa vecka eftersom vi sticker till skarasommarland på onsdag:)

 

Lek

Av Elin fajersson - 17 juli 2014 21:15

Simon han stack iväg med nebojsa och nemanja och fiskade så jag och Emelie tog ut ungarna till en lekplats och busade:)

Sen gick jag upp till Emelie och drack kaffe och tar det lugnt och snackar skit:)

     

Av Elin fajersson - 17 juli 2014 13:57

Idag var det 1 månad sen jag mätte mig med måttband och vad roligt att se hur mycket fett man tappat.

På en månad så har jag tappat:


Mage: 10cm

Lår:5cm

Stuss:9cm.

Det känns verkligen roligt att se skillnad, och jag går i snitt ner 3kg i månaden och då kör jag styrketräning 4 dagar i veckan!

 har tränat nu i 2 månader, och den första månaden så varken vägde jag mig eller mätte mig så kan inte utgå helt från början så jag har ju tappat mer än jag vet men får utgå från den 2 månaden nu:)

   

Av Elin fajersson - 16 juli 2014 13:08

Nu är vi klara att bege oss mot kyrkan vilken sorgsen dag det är i luften usch :(

Av Elin fajersson - 16 juli 2014 09:21

Denna onsdagen börjar inte som vanligt idag, annars brukar det vara gym på morgonen, men idag ska vi på morfars begravning så det känns lite tungt faktist men det går säkert bra! :)

jag och tyra har kommit upp för en stund sen och ätit lite frukost och simon han fick sova kvar lite idag.. vi får höras lite senare igen, ska snart börja göra mig i ordning för dagen, tråkigt att det är kallt ute hoppas det blir lite varmare framåt dagen! 


Av Elin fajersson - 15 juli 2014 15:44

Vilken slappe dag det har varit, har varit och druckit kaffe uppe hos emelie 2 gånger idag haha och tvättmaskinen är i full gång, och nu sitter jag och tittar på film medans tyra sover:) tittar på filmen Soul surfer och den är ganska gripande faktist, handlar om en tjej som tävlar i surfing och blir attakerad av en haj och mister sin arm och sen hennes väg tillbaka till surfingen:)

 

Av Elin fajersson - 15 juli 2014 08:50

Godmorgon!

tisdag idag men det känns som en söndag.. tråkigt väder som vanligt.

idag är planerna att tvätta klockan 14 sen kanske ut på en promenad med emelie om vädret tillåter:) känner mig lite piggare idag som tur är, tyra sover väldigt oroligt men antar att det är tänderna eller tillväxt period, hoppas att det blir bättre sen iaf :) idag är även sista dagen denna vecka som simon jobbar så sköönt! 

Av Elin fajersson - 14 juli 2014 09:37

Fy vilken natt jag/vi haft.. tyra var jätte trött men varje gång vi la ner henne i sin säng så vaknade hon så det var bara att börja om med att vagga henne till sömns, vid 12.30 lyckades simon få henne att somna, sen vaknade hon vid 5 igen och var pigg!!! då hade hon redan vaknat 3 gånger på 2 timmar och fått mat så jag var jävligt trött när hon vaknade, simon han var jätte snäll och sa att han kunde vagga om henne, fastän han skulle upp och jobba:(

ja sen har natten bara fortsatt så :( så idag är jag trött som fan, men i eftermiddag ska jag passa alicia en stund så hon får mig nog att pigga på mig lite:)

ska natta tyra igen nu så hon får sova middag, sen kanske upp till emelie och ta en kopp kaffe om hon har tid:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards