elinfajersson

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Elin fajersson - 6 juli 2014 17:39

Vår dag har spenderats på getinge utebad vi kom dit vid 11 och kom hem nu vid 17 tiden,
Och så klart har jag bränt mig som fasiken haha årets första bränna var så välkommen:) och Tyra har badat vilket hon älskar, hon är så söt vår älskade flicka! Även Emma med familj kom och joinade oss efter en stund:)
Nu ska vi åka och käka pizza på ute servering:) får se om jag unnar mig en pizza idag eller hur jag gör ( ångest) haha

Av Elin fajersson - 6 juli 2014 09:43

Godmorgon!

Natten gick sådär  vi började natta tyra vid 8 tiden och hon somnade som vanligt i min famn och vi satt och tittade på gossips under tiden och tiden bara sprang iväg klockan blev helt plötsligt 21.30 så jag var tvungen att gå upp och lägga henne i hennes säng innan hon vaknar.. men när jag la henne så var det såklart fest utanför alltid en jävla massa liv här trött på det,längtar tills man flyttar ifrån stan! 

men hon vaknade så vi fick stänga fönstret och vagga om henne.. jobbigt när det blir så..

klockan 12 vaknade jag och svettades som en gris så fick öppna fönstret igen, sen har jag sovit litedåligt resten av natten...

men men idag är det super fint väder igen så vi ska åka till något utebad och bada idag om tyra tillåter det, det är fler tänder på väg upp så hon är väldigt grinig, så vi har precis gett henne alvedon så får se om det blir bättre, stackaren<3 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards