elinfajersson

Alla inlägg den 21 mars 2013

Hm

Av Elin fajersson - 21 mars 2013 22:56

Inlägget jag skrev innan missförstods nog, jag är inte gravid haha

Av Elin fajersson - 21 mars 2013 19:15

Har precis bakat kladdkaka blev så sugen på det, är sugen på en massa onyttigheter nu wonder why :) och klockan 20 nu kommer Sofias änglar wiee ta fram en rulle papper direkt lika bra haha:) dock inte lika fint när man lagt upp det på tallriken ser ut som en hög med skit:)

Av Elin fajersson - 21 mars 2013 13:48

Nu är jag hemma har inte kunnat blogga ordentligt har bara blivit mobil bloggning idag men det funar bra när man inte har data tillhands:) va på studiebesök idag på akuten väldigt intressant och spännande tycker jag.. efter det så satte vi oss på cafet där och fikade några stycken,,och åkte sen in till stan och där satte vi oss åter igen och tog en fika haha.. kommer sakna alla från klassen och på måndag splittras vi för då börjar den valbara kursen, men många har valt lindrande vård som jag har valt men endå vi är inte allihopa som vi varit innan så det känns lite tråkigt:( 

Fick samtal från Iva idag åxå men dom har en fått en vikare som chef där nu så hon skulle höra av sig på måndag igen ang jobb i sommar så vi får se hur det blir med det, får jag inte jobb där i sommar så löser detsig på annat sätt det finns alltid jobb:)   

Av Elin fajersson - 21 mars 2013 12:04

Sitter på hello med några klasskompisar och tar en fika:) andra fikan för dagen haha

Av Elin fajersson - 21 mars 2013 07:54

Nu står jag och väntar på bussen, ska nämligen möta upp klassen vi ska på studiebesök på akuten :) fyfan idag vaknade jag utan röst typ haha jobbigt som fan! Men vi slutar efter besöket så kommer hem i tid iaf:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards