elinfajersson

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Elin fajersson - 19 mars 2013 18:15

När jag skulle till jobbet innan så letade jag efter mina vita converse men kom på att dom är hemma hos Petra, men då hittade jag ett par oanvända svarta i garderoben som jag helt glömt bort, köpte dom i Turkiet för några år sen och har inte använt dom för när jag kom hem så såg jag att det va en sko i str 37 och den andra i 38 haha jävla turkar! Men dom duger fint när man inte har andra ingen som ser att det är olika storlekar på dom haha:)

Av Elin fajersson - 19 mars 2013 15:25

Jahopp nu har jag suttit  och skrivit klart mitt arbete och skickat in det skönt! och nu ska jag byta om till jobbkläder och bege mig till jobbet även om jag inte är på topp idag så måste jag jobba,,det är bara 4 timmar med så det går bra:)

i morgon ska jag försöka dra mig till skolan hoppas jag inte mår som jag gjorde i morse bara:/ jaja vi hörs ha en bra tisdag kväll:)  

Av Elin fajersson - 19 mars 2013 10:21

Idag skulle jag egentligen till skolan men, jag stannade hemma idag min förkyldning bröt ut igår kväll, och jag har knappt sovit inatt näsan är täppt eller rinner hela tiden och huvudet känns tungt:( hoppas det går över snart!ska lägga mig i sängen och kolla på gårdagens avsnitt av top model nu och sen ta det lungt :) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards