elinfajersson

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Elin fajersson - 17 mars 2013 19:04

Tjosan i trosan:)

Fick precis lite fin besök, johan och alicia kom inom och hälsade på:)väldigt trevligt så här på kvällskvisten hah, jag och alicia hade dans tävling till gagnam style och hon vann som vanligt hihi,medans killarna satt i köket och snackade strunt:)

Ska snart hoppa in och bada och fräsha till mig lite det kan behövas ser ut som skit rent ut sagt hahah.. och i morgon så börjar skolan igen, ser fram emot att träffa alla och höra hur dom har haft det på sina praktiker, men helt ärligt så är jag så trött på skolan nu har ingen ork till att plugga mer och vill bara vara klar så jag kan börja jobba och tjäna pengar igen:)men men bara 2 månader kvar sen jävlar ska hela jag fixas behöver gå till frissan och handla nya kläder å ja en massa som jag behöver just nu känner jag:)

 

Av Elin fajersson - 17 mars 2013 17:55

Simon har somnat i soffan och jag har tråkigt:(

       

Av Elin fajersson - 17 mars 2013 14:19

Ja idag är det söndag och de känns, alltid lika seg. Emma har varit här en stund på en kopp kaffe:) 

har lite huvudvärk och fortfarande ont i halsen,men jag verkar ha kommit undan förkyldningen iaf , sköönt det orkar jag verkligen inte med nu.. har inte ens energi till att plugga:( det får bli som det bli, att bli sjuk är det ingen som kan hjälpa!!

skulle behöva städa med med det får vänta det med.. Hörs senare igen:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards