elinfajersson

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Elin fajersson - 3 mars 2013 20:23

Nu har vi precis ätit lite Simon lagade kött potatis och msjsstuvning och en sallad till det mycket gott som alltid :) nu ska vi snart kolla lite film det blir the hunger games igen den är så bra:) i morgon bitti är det dax att gå upp tidigt igen kl 04.50 ringer klockan fyfan!! Haha men det ska tydligen bli fint väder i veckan så det blir najs iaf:)

Av Elin fajersson - 3 mars 2013 16:58

Nu är vi hemma från emelie det har vatt mycket bebis mys annika va där med hennes lilla flicka med :) visste inte vad jag skulle köpa till emelie så jag gick och tittade lite i affärer hittde typ inget till slut hittade jag en vit topp så den fick det bli köpte även en till mig sjäv åxå haha :) vi åkte även inom stranden och gick en sväng jag och simon innan vi kom hem, sen ikväll så ska vi laga något gott att äta :)


   

Av Elin fajersson - 3 mars 2013 10:24

Godmorgon:)


Vilket underbart väder idag, vi ska ta oss ner till Lidl och köpa frallor som vanligt och sen ska vi göra oss i ordning så åker vi till oskarström ch firar emelie idag och även träffa diana hiihi myys!

åh söndag redan helgerna går alldedes för snabbt:( snart dax för en ny jobb vecka på sjukhuset :) 

hörs lite senare igen ha en bra dag allihopa

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards