elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin fajersson - 19 augusti 2013 12:16

När vi kom hem så låg det ett paket och väntade på mig:) 

     

Av Elin fajersson - 19 augusti 2013 11:34

Nu är man tillbaka i vardagen igen, simon har åkt till jobbet och jag är faktist ledig idag, hade tänkt att åka till jobbet för att få lite papper påskrivna och kolla om det finns lite tider till mig för att jobba, men dom ringde innan och gav mig tider i veckan:) och nu sitter jag och väntar på att försäkringskassan ska ringa upp så jag får allt det här med mammapenningen klar är såå trött på detta, vill bara att det ska vara klart nu!

har precis ätit frukost och sitter och funderar på vad jag ska hitta på annars idag vill komma ut lite iaf, får kanske bli att gå ut och ta en Pw annars så man fårröra på sig lite:)

Av Elin fajersson - 18 augusti 2013 17:37

                           

Av Elin fajersson - 18 augusti 2013 01:54

Nu har vi landat och är på väg till Simons pappa i knäred där vi ska hämta vår bil sen ska vi äntligen hem, vi är sjukt trötta och vill bara sova. I morse innan flyget gick hem så sprang jag och Simon in till en tatuerare och gjorde vår förlovnings tatuering:) ett eiffel torn på ringfingret;) ont som satan gjorde det ush aldrig mer tatuera på händerna för min del haha.. Vi får helt enkel höras när vi vaknar på eftermiddagen igen vi ska sova länge haha:) här kommer 1 bild från i morse och en från flygplatsen i Spanien ;)

Av Elin fajersson - 16 augusti 2013 16:30

Nu har vi kommit från stranden och ska käka lite sen lunch, sen blir det stranden igen för att hoppa i vågorna haha roligt som fan:) lite färg hat man allt fått;)

Av Elin fajersson - 16 augusti 2013 09:50

Godmorgon nu har bi precis vaknat och ska äta lite frukost innan jag och Simon sticker ner till stranden för sista gången här:( i morgon åker vi hem känns både tråkigt och skönt på samma gång , jag saknar vår säng och våra katter haha men jag kommer sakna allt med Spanien!! Igår firade vi Håkan lite som fyller år på söndag så det blev mat på vårt stammis ställe dryck och vattenpipa ( jag varken drack rökte såklart) sen i morgon så ska vi lämna hotellet kl 11, då vi har några timmar vid Polen innan flyget går hem;) vi kommer inte vara hemma förrens vid 3 på natten. Så söndagen kommer nog gå till att sova typ, nehepp nu måste vi hå upp solen lyser för fullt:)

Av Elin fajersson - 15 augusti 2013 23:55

Av Elin fajersson - 14 augusti 2013 23:49

Jahopp tyvärr så blir det inga bilder då jag inte kan ladda upp dom här via telefonen tråkigt:( men idag så gick jag och Simon själva till stranden och låg där några timmar sen mötte vi upp dom andra vid Polen, sen har vi gått lite på strandpromenaden och tittade lite i butikerna och sen avslutades det med middag, och nu har vi precis lagt oss . I morgon ska vi åka till ett vattenland och bada, jag kommer ju inte kunna åka något typ men sola och bada kan jag göra iaf:) godnatt på er!:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards