elinfajersson

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Elin fajersson - 5 augusti 2013 19:12

Nu har vi kommit hem vi åkte till skallens utsikts plats och fikade lite, sen tog vi en väldigt varm promenad bland stigarna, som sen avslutades att vi körde ner till haverdals strand och tog ett kvällsdopp innan vi åkte hem, vattnet har ju fan blivit så varmt här nu så man kan knappast svalka sig längre :P

Nu ska vi in och duscha sen blir det lite käk på balkongen!:)

             

Av Elin fajersson - 5 augusti 2013 14:20

fyy jag kom över denna videon, och kunde inte sluta gråta:( tänk att 15min är allt det krävs för att det ska kunna sluta i en sån här katastrof:( det är livsfarligt att ens tänka tanken att man bara ska in och göra ett snabbt ärende..usch och fy :(

Av Elin fajersson - 5 augusti 2013 13:38

Idag är jag ledig och det brukar ju alltid vara skönt, men simon han började jobba idag, så mina lediga dagar ser inte ut som dom brukar haha, har haft tråkigt som fan, även fast jag inte har orkat hitta på något heller för den delen, har bara kollat på oth hela morgonen, men men när simon kommer hem så ska vi åka ut till något fint ställe och ta med oss fika, behöver komma ut snart känner jag :)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards