elinfajersson

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Elin fajersson - 6 augusti 2013 19:48

Sitter på tradera och hittar en massa fint till bebben, blandannat lite newbie kläder :) åhh jag vill att du ska komma nu!!sen hoppas jag att vi kan få se kön nästa ultraljud så man kan handla massa mer roligare kläder :) nu blir ju det mesta vitt beige åså,fast både jag och simon har samma smak när det kommer till färger,vi gillar allt som är dämpat så några större förändringar blir det inte endå ahah,, men man vill veta om man kan köpa söta klänningar eller annat..:)

Här kommer en bild på en vääldigt livlig bebis i v 23 (22+5) fick bli mobil bild denna vecka..

   

Aj

Av Elin fajersson - 6 augusti 2013 16:26

Nu är jag hemma från jobbet, det blev ju lite ändrade planer, dom ringde kl 06 och frågade om jag kunde komma in och jobba nu istället för ikväll, och det kunde jag så klockan 07 var jag på jobbet haha men nu är jag trött..

det har börjat bli så fruktansvärt jobbigt att sitta ner nu revbenen gör så ont att jag nästan får panik ibland asså, usch inte roigt, ska bliroligt att se hur flygresan ska bli:( i morgon ska jag prata med en på jobbet ang havandeskaps penning om jag kan gå 2 månader tidigare, för jag kommer aldrig klara av att jobba in till det sista:S 


Av Elin fajersson - 6 augusti 2013 06:43

På väg till jobbet, trött är bara förnamnet:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards