elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin fajersson - 26 augusti 2013 17:39

Nu har vi fått upp vagnen och så den var fin, men tyvvär så trivdes varken jag eller simon med den:S så vi ska skicka tillbaka den,jag tyckte den var alldedes för stor för mig..men som tur är så har jag hittat en jätte smidig fin vagn inne i stan som jag ska visa för simon lite dyrare dock men det är det värt om man hittat en som man trivs med :)

         


Wie

Av Elin fajersson - 26 augusti 2013 16:28

Av Elin fajersson - 26 augusti 2013 14:55

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon jag ska ju jobba natt nu så behövde sova ut, sen plockade jag lite här hemma och gick och handlade lite gott till frukosten haha inte varje dag man äter frukost halv 2 på eftermiddagen :D jag väntar tills simon kommer hem nu för då ska vi åka och hämta ut vår vagn som förhoppningsvis är där nu:)

Av Elin fajersson - 25 augusti 2013 21:04

2 stycken hiss gardiner till våra köksfönster och vårt fina överkast:) 

     

Av Elin fajersson - 25 augusti 2013 18:33

Kom precis hem nu, vi tog en promenad på galgberget och sen åkte vi inom espresso house och köpte med oss fika och satte oss vid nissan och fikade och pratade, mest om vårt lilla liv, och hur vårt liv kommer förändras när bebben kommer:) men nu ska vi beställa hem lite grejer till lägenheten, vårt överkast som vi har kollat på länge, och lite gardiner till köket åså:) dax att äntligen få i ordning lite nu, man får ju passa på medans jag jobbar hhaa:)

         

Av Elin fajersson - 25 augusti 2013 15:16

Nu har jag kommit hem från jobbet och är svin trött och har haft halsbränna hela natten och även idag usch, och revbenen ska vi inte ens tala om AJAJ.. jävla graviditets besvär:(

Nu måste jag ut och röra på mig klarar inte att sitta en minut till så det blir nog en promenad med simon nu, kanske någon fika efter eller något sånt:) 

Av Elin fajersson - 24 augusti 2013 12:03

Nu kom vi precis hem, vi fick sms om att vår barnvagn hade kommit till centralstationen så vi åkte dit men det var ju stängt typiskt, men på måndag hämtar vi hem den istället:) ikväll väntas det jobb till 22 så det blir inteså mkt mer att hitta på idag.Hoppas ni får en bra  lördag iaf:)

Av Elin fajersson - 23 augusti 2013 16:58

Här kommer lite bilder från idag Mage v 26 (25+1) haha sorry för mitt tråkiga uttryck trodde inte simon tog med ansiktet haha :D       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards