elinfajersson

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin fajersson - 13 juli 2013 11:06

Äntligen blir det stranden idag, simon va precis och handlade lite gott som vi ska ha med oss:)

Ska bara äta lie frukost nu sen åker vi, Har duschat och skrubbat min kropp med så nu hoppas jag på lite sol det behövs blek som en jag vet inte vad :) Hoppas ni får en bra lördag!

 

Av Elin fajersson - 12 juli 2013 20:14

det bev grillat ikväll iaf, så nu är vi mätta och belåtna, jag tog en powernap medans simon grillade innan,men jag är fortfarande trött, men får se om vi hittar någon film att glo på kanske:)

   

Av Elin fajersson - 12 juli 2013 17:54

Nu är det äntligen helg vad jag har längtat!! efter jobbet så cyklade jag hem till natta, hon ville nämligen ge mig en försenad födelsedags present. fick en mamma t-shirt där det stog See U In december på magen, och på armen stog det made by Elin&Simon 2013 HAHA:) tack igen natta! :)

Nu är jag så trött så ikväll blir det att ta det lungt, kanske grilla lite om man orkar det,, :)

   

Av Elin fajersson - 11 juli 2013 12:37

Funderar på att göra en fransförlängning nu till löningen, skulle vatt helt underbart att slippa dra på mascaran varje jävla dag, att vakna upp och dom är perfekta och fina hihi kostar runt 500 lappen, sen får man ju fylla på lite efter hand för ett billigare pris! detta tycker jag att jag förtjänar hihi:)

   

Av Elin fajersson - 11 juli 2013 11:57

Nu ska jag börja göra mig i ordning för jobb slutar 22 ikväll, sen är det sista dagen i morgon innan helg, och jag hoppas att vädret håller i sig så man kan njuta av ledigheten!:)

Idag gick jag in i v 20 och äntligen har jag gått halvvägs, nu är det inte långt kvar, och om några veckor åker vi på semester och jag längtar så mkt till solen just nu :) 

Måste även ta tag i försäkringskassan å fixa med allt pappers arbete, baksidan med att vara gravid fyfan!! jaja hoppas det blir bra iaf, och springa inom mitt gamla jobb och hämta papper där med får se när jag ska hinna med detta..


Av Elin fajersson - 11 juli 2013 10:55

Äntligen var man halvvägs:)

Av Elin fajersson - 10 juli 2013 21:17

idag har jag varit extra trött och har därför inte orkat uppdatera bloggen alls idag, efter jobbet så la jag mig en stund, sen när simon kom hem så åkte vi till tippen med vår gamla säng, sen har jag typ bara legat i sängen och tittat på oth, och nu har jag gjort mig i ordning för sängen, är så sjukt trött:(

i morgon jobbar jag kväll så då får jag sovmorgon najs:) Godnatt

Av Elin fajersson - 9 juli 2013 23:42

Kände precis första riktiga sparken, den kändes jätte tydligt när jag la handen på magen:) 2 gånger kände jag, sen när Simon skulle känna blev det lungt i magen typiskt .. Haha :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards