elinfajersson

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin fajersson - 15 juli 2013 12:43

Nu är det dax för jobb igen, denna helgen har gått föör fort haha:) Simon han har ju semester nu men är endå flitig och har åkt till jobbet för att måla vår spjälsäng:) den kommer nog bli fin:) ska cykla lite tidigare idag till jobbet för jag orkar inte ställa mig och laga mat så jag har med mig till jobbet, så måste köpa något att ha med mig:)

Det ser ut att börja regna typ när som hellst, det får ju gära vara uppehåll medans jag cyklar hah:) 

Av Elin fajersson - 15 juli 2013 11:25

Här kommer en massa bilder från gårdagen:) <3

                                                     

Av Elin fajersson - 15 juli 2013 10:03

Tog lite bilder ifrån natta som hon har lagt upp :)

                     

Av Elin fajersson - 14 juli 2013 21:37

vet inte rikigt hur jag ska summera dagen, vi körde och hämtade emma iaf och åkte sen ut till mölle och tog lite bilder,

som jag kommer lägga upp i morgon antagligen:)

Sen åkte vi hem till oss och käkade lite, då kom även johan och alicia, då sa simon och johan att vi ska iväg igen nu direkt, att det väntade en överaskning till oss hihi, så väl ute vid bilarna så fick vi ögonbindel och helt plötsligt så stog vi inne i nathalies vardagsrum och där var familjen samlad:) var så överaskad att det inte var sant:)

och där var det fika, tävlingar och present öppning! tack allihopa och ett speciellt tack till natta som anordnade detta för oss<3 tyvvär så hade batteriet på systemkameran dött, så det fick bli mobilbilder! 

                                           

Av Elin fajersson - 14 juli 2013 12:14

Fan vad det blåser idag.. fast jag är glad att det inte är stekande sol idag, min bränna behöver vila, mitt ansikte ser ut som en gris just nu helt rosa/röd fyfan, hade nyss fryst köttfärs i ansiktet hahah,, ser förjävlig ut :( 

men idag ska simon ta lite bilder på mig och emma måste ju passa på, roligt att vi båda är gravida samtidigt:) 

får se om man hittar något ställe där det inte blåser för mycket!

Här är en bild på magen från stranden igår:)

 

Mat

Av Elin fajersson - 13 juli 2013 19:21

   

:)

Av Elin fajersson - 13 juli 2013 18:39

Ligger i sängen och har tagit en tupplur, men nu känner jag hur det luktar mat, Simon fick laga fast jag skulle göra det egentligen, blev så trött haha, men vi ska sitta ute och käka på balkongen och mysa:)

Av Elin fajersson - 13 juli 2013 17:51

Nu är vi hemma från stranden,det blev några timmar och resultatet blev ju såklart att man ser ut som en kräfta, men bättre det än att smörja sig och inte få någon färg alls som förra gången:S strax blir det att käka lite sen kanske någon film senare:) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards