elinfajersson

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin fajersson - 5 juli 2013 16:07

Nu har jag jobbat klart för denna veckan. Äntligen haha var ganska trött nu på eftermiddagen, men dagen har gått bra :)

fyfan vad mkt folk istan idag haha fick ta omvägar hem för att slippa brogatan, och varmt är det åxå.. jag bara klagar höhö..

nej jag är glad för nu är jag ledig och det behövs verkligen känner jag!:)

Av Elin fajersson - 5 juli 2013 09:23

Sitter på jobbet och äter frukost just nu magen började kurra lite:) idag är det fredag underbart mkt folk istan ikväll och idag, ikväll spelar gyllene tider och jag önskar jag hade biljetter men men hoppas nu som ska dit få en bra kväll:)

Av Elin fajersson - 4 juli 2013 22:53

Kom hem från jobbet för en stund sen, hoppade in och duschade direkt, sen när jag öppnade kylskåpet så hade simon köpt choklad till mig, Han vet precis hur jag ska bli glad hihi<3 :)

har precis ätit lite snabbt och ska ta någon bit choklad innan jag lägger mig, Godnatt på er!

   

Av Elin fajersson - 4 juli 2013 12:54

Jahopp nu är det dax för mig att cykla iväg till jobbet, jobbar till 22 ikväll, och då blir det dusch och sen lägga sig, sista dagen i morgon sen helg, underbart :)

Idag gick jag in i v 19 snart halvvägs gött:) fast tiden går så snabbt så man hinner knappt med, kan bero på att man jobbar hela tiden så man hinner inte stanna upp och känna direkt, helt plötsligt så är vell det december redan haha :Dmen jag längtar så mycket, så det gör inget :) iaf ha en bra dag solen är framme för en gångs skull :)

V19

Av Elin fajersson - 4 juli 2013 10:06

Fast min bebbe va 15 cm redan förra veckan haha:)

Av Elin fajersson - 3 juli 2013 21:04

Simon är fortfarande inte klar, men jag är så trött så jag ska lägga mig och läsa en stund, ska börja läsa min nya bok 50 nyanser av honom nu :) kom ju på att det finns ju 2 till som jag kan läsa på semestern:)

Godnatt på er!

Av Elin fajersson - 3 juli 2013 19:36

Simon han är duktig som målar:) och jag springer runt och försöker ta fina bilder hahaha:D

       

Av Elin fajersson - 3 juli 2013 19:07

Har ju glömt att skriva det men sen 2 dagar tillbaka så har jag känt jätte mycket rörelser, känns nästan som sparkar, men jag vet inte, bebben bufflar i magen hela tiden speciellt när jag ligger ner, så mysigt :)och magen bara växer och växer och jag känner mig mer klumigare och klumpigare haha speciellt när jag ska upp från sängen på mornarna, vi ska ju köpa ny säng så vi har vår gamla madrass på golvet nu, och det är ju inte så smidigt haha:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards