elinfajersson

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Elin fajersson - 28 juli 2013 18:56

Här kommer lite av de nödvändigheter vi köpte på gekås till bebben, vi har redan köpt nästan allt så det är svårt att fota allt,men detta är lite nödvändigheter, vi ska ju dit en sväng till efter v 32 och köpa mer nappar och flaskor m.m åså när vi vet könet:) det är så roligt att titta på alla grejer man längtar så mycket efter vår lilla knodd! :) Längtar tills vi kan börja inreda och sätta upp alla möbler/saker vi har köpt, men det får åxå vänta tills efter vi vet könet för först ska det tapseras:)

       


Av Elin fajersson - 28 juli 2013 13:14

Nu har jag kommit hem igen,har varit och simmat med natta och hennes mamma, så tungt det var, det märks att man bär på ett litet liv haha och konditionen är long gone höhö, innan kunde jag simma lätt 30 längder utan problem nu var jag trött efter 4 :D

Står att det ska böja regna nu snart, men det behövs det är 28 grader och kvavt som fan ute!! 

Av Elin fajersson - 28 juli 2013 10:29

Detta blev väla shoppingen, blev super nöjd med bikinin:) däremot så hittade simon mer kläder än vad jag gjorde haha..:)

             

Av Elin fajersson - 28 juli 2013 10:00

Godmorgon på er:)

igår så kände simon äntligen första sparken (inte en dag för sent) känns roligt att han med få känna och se hur det känns eller nästan iaf, jag känner ju det dagligen konstig känsla med helt underbart är det! nu den senaste veckan har sparkarna blivit så starka och regelbundna och man ser dom jätte tydligt när man tittar på magen jätte mysigt är det :)   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards