elinfajersson

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin fajersson - 27 juli 2013 21:18

Nu är vi hemma och har precit ätit, vi var vrålhungriga som tur var så gjorde jag super mycket sallad igår så det räckte gott och väl till oss båda idag, skönt att slippa ställa sig och laga något när man är trött och hungrig.

Simon han håller på att måla om i vardagsrummet så vi har inga grejer där, allt står i köket fyfan vad det ser ut man längtar bara tills det är klart så man kan sitta och titta på tv i soffan igen haha :)och såklart tills våra nya stolar kommer upp:)

   


Av Elin fajersson - 27 juli 2013 19:22

Nu är vi på väg hem, hittade allt jag var ute efter till semestern:) ska fota det sen:) sen på Ikea var inte allt som vi behövde kvar i lager typiskt! Så det får bli en till vända hit innan bebben kommer:) men vi köpte iaf våra köksstolar! Nu har jag ont i mina fötter haha

Av Elin fajersson - 27 juli 2013 16:47

Tar en fika mellan allt spring:)

Av Elin fajersson - 27 juli 2013 12:45

Nu har vi fått i oss frukost och gjort oss i ordning, och ska strax åka till ikea men jag kom på den briljanta idén att medans vi endå är på ikea så kan vi ta en sväng in på väla åxå, dock va det inte lika uppskattat av simon haha, men jag har massor som jag behöver handla, nytt smink ny bikini flippflopps å massa annat inför vår resa nu:) så så blir det :) så här ser jag ut idag,den virkade är egentligen en klänning men konstigt nog så har den krymt höhö:)

     

Av Elin fajersson - 26 juli 2013 20:51

Nu är man äntligen hemma, vi åkte till tofta efter jag kommit hem från jobbet, men det blev inget bad där, hittade ingen bra plats där det var ganska folktomt, så vi åkte vidare till handikappsbadet och där var det smockfullt haha och vi började bli hungriga, så vi struntade i att bada och åkte och storhandlade istället, skönt att ha det gjort med!:)

simon han ville ha pasta och inte jag så han gör sin rätt och jag gör pasta+kycklingsallad :) sen blir det nog sängen rätt så snart efter maten vi är trötta + att vi ska till ikea i morgon:)

 

Av Elin fajersson - 26 juli 2013 11:06

Hello har lunch rast nu, sitter på balkongen och äter lite innan det är dax att gå in och jobba igen.
Jätte fint väder idag med strand väder, jag slutar 16 så får se om jag orkar dra mig till stranden och bada lite sen. Men om några timmar är det helg för min del underbart!!:)

:)

Av Elin fajersson - 25 juli 2013 10:00

Regnigt väder idag, men endå varmt idag :)

avi

Av Elin fajersson - 25 juli 2013 09:47

Godmorgon på er :) inatt har jag sovit bra,och nu på morgonen så lekte bebben dunk gömme i min mage hahah och när simon skulle känna och la handen på magen så sparkade bebben på ett helt annat ställe, så höll vi på hela morgonen haha:)envetna bebis:)

Igår innan jag åkte till jobbet så fick jag hem ett Avi och jag har inte beställt något denna månaden, det enda vi väntar på är vagnen som ska komma, men den beställde simon i sitt namn, så vi skagå ner till willys nu och hämta ut paket och köpa frallor till frukosten:)

Spännande att få paket haha :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards