elinfajersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin fajersson - 26 april 2013 09:04

Godmorgon, jag har varit vaken ett tag, har fixat mig och fått i mig frukost:) ska på studiebesök på alla <3 hus om en stund, så jag ska snart cykla in till stan. äntligen fredag fan vad denna veckan har gått foort:) ska kolla lite snabbt i affärerna med när jag endå är inne istan efter besöket haha.. 

bus

Av Elin fajersson - 25 april 2013 16:31

Nu har jag kommit hem igen efter en hel dag på busfabriken med emma och alicia:) vi har ätit och fikat och haft det mysigt. i morgon är det dax förstudiebesök med några klasskompisar så det blir att gå upp i tid i morgon..

           

Av Elin fajersson - 24 april 2013 21:53

Nu är vi hemma igen, har haft en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap:) nu ska vi lägga oss godnatt

Apu

Av Elin fajersson - 24 april 2013 11:37

Jahopp då va snart denna dagen över med, har varit på praktiken för första gången idag och det har gått bra :) hade tänkt att dra mig hemåt nu efter maten, ska hem och duscha och fixa mig för vi ska fira morfar som fyller 75 idag med god mat och lite så:)

Av Elin fajersson - 23 april 2013 15:34

Även idag är jag ledig, tycker inte om att inte jobba eller gå i skolan,blir så rastlös haha. så jag hoppas att simon vill hitta på något när han slutar jobbet idag. annars idag så har jag inte gjort så mkt, ringt några samtal och bokat in besök till mig och alexander, och nu ska jag ta och diska lite sen ta på mig kläder springer fortfarande runt i sovkläder haha illa!!

imorgon blir det lite jobb iaf på min praktik gött:) och spännande med lite nytt:)


Blt

Av Elin fajersson - 21 april 2013 18:24

Ingen av oss orkade laga mat ikväll, då tills kvällsmat fick det bli blt mackor så gott;) mätt som inihelvete nu!

Av Elin fajersson - 21 april 2013 14:45

Äntligen har jag jobbat klart för denna helgen.underbart hhaha

har ringt min praktik som jag ska till i morgon och säga hej och sen ska jag inte dit mer typ haha,, fan vad skönt med fältstudier:) Simon han har vatt hos sin pappa idag men är på väg hem nu igen, och då ska vi vel köra ut lite, har suttit inne nästan hela dagen..:( 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards