elinfajersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin fajersson - 8 april 2013 16:44

fyfan idag är det måndag och jag är fan inte piggare för det, har sovit dåligt inatt,men det var ju bara till att gå upp i morse när klockan ringde, efter skolan så mötte jag upp emma och åkte hem till henne för att fika sen gå ut och leka med alicia en stund nu är jag hemma, och simon kom hem från jobbet med en bukett rosor och ett fint kort det piggade upp mig hihi:)

 

Av Elin fajersson - 7 april 2013 19:11

Nu ska jag gotta mig tack så mkt Natta :)

Av Elin fajersson - 7 april 2013 18:12

   

Av Elin fajersson - 7 april 2013 17:25

När vi vaknade i morse så kollade vi vädret direkt, för vi skulle nämligen spela mini golf med natta och jojje men det vaa inte fint idag så dom kom till oss på en fika istället:)alltid lika mysigt hihi.. 

annars har jag och simon vatt ute på galgberget en sväng och fått lite frisk luft, sen åkte vi och kollade ett par skor till mig som jag ska jobba i på sjukhuset, för foppa funkar ej längre hah..och jag hittade ett par lägger upp bild sen:)

Nu ska vi käka lax ris och kall sås ska bli gott:)

 

Av Elin fajersson - 6 april 2013 13:43

Jahopp fint väder idag med, dock lite kyligare men skit i de:D vi ska träffa natta och jojje å en massa andra för att titta när dom spelar utebandy, vi okar ine vara med haha.. men det är inte förrens 1 timme så jag och simon sticker ut och hittar på något så länge, kanske blir det en glass på stranden:)

hörs sen igen:) 

Av Elin fajersson - 5 april 2013 17:55

Nu är jag hemma,har varit borta bokstavligt talat hela dagen, var först med emma å alicia sen plockade simon upp mig så åkte vi till flygstaden och tittade i butiker självklart hittade jag ett par söta ballerina som fick följa med mig hhi, sen käkade vi i stan och kört runt lite här var i dag.. nu är vi hemma iaf:)

   

Av Elin fajersson - 5 april 2013 12:48

Sitter och fikar med Emma och Alicia på espresso nu gött efter att varit ute och frusit:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards