elinfajersson

Alla inlägg under april 2013

Av Elin fajersson - 12 april 2013 17:13

efter min runda innan så gick jag hem och påbörjade våfflor blev sjukt hungrig så våfflor blir bra:) sen kom simon hem så käkade vi tillsammans, och nu har jag precis duschat och ska bara ta det lungt resten av kvällen, köpte även en marabou choklad kaka oppsie haha:)

 

Pw

Av Elin fajersson - 12 april 2013 14:20

Är ute och pw i regnet ganska skönt faktiskt haha

Av Elin fajersson - 12 april 2013 13:34

ännu en tråkigt och grå dag, usch man blir fan deppig av detta vädret kan vara skönt med regn EN dag sen får det gärna vara soligt igen, tror jag ska dra på mig lite kläder och gå ut och gå en sväng behöver röra på mig lite känner jag, hörs senare igen:)

Av Elin fajersson - 11 april 2013 22:20

Min kväll har spenderats med kärleksfilmer hihi inte ofta jag kollar på sånna filmer för simon vill aldrig haha..men det regnar ute och jag har inte känt för något annat än att kolla på film:)

Såg filmen The VOW åhh så sorglig och fin den var:)och sen blev det filmen A walk to remember även den är så fin,så har gråtit största delen av kvällen hahah:)

     

Av Elin fajersson - 11 april 2013 13:12

Hellu,idag skulle jag egentligen gått på arbetsergonomin, jag har varit där 4 gånger innan, och man lär sig inget nytt,så jag stannade hemma idag och sitter och försöker börja på mitt arbete,är ledig nu i 5 dagar så det finns ju tid till att plugga utan stress iaf, lika bra att försöka få så mkt gjort nu innan helgen då man vill hitta på saker:) 

jag har verkligen inte gjort något idag vaknade vid 10 och låg kvar i sängen tills nu typ haha,det är en sån lat dag idag känner jag..

 

Av Elin fajersson - 10 april 2013 11:37

Av Elin fajersson - 10 april 2013 10:49

Nu har jag precis fått i mig lite frukost,ska börja göra mig i ordning nu ska till sjukhuskyrkan på studiebesök känner inte alls för det idag, men man måste pallra sig dit..

annars när jag kommer hem så måste jag plugga åhh vill bara vara klarmed skiten har ingen lust att pugga längre , jag vill jobba!!haha  

Av Elin fajersson - 9 april 2013 13:00

nu är jag hemma från skolan, hela förmiddagen har vi suttit och lyssnat på 2st föreläsare, det var mest repitation tyckte jag men men.. och jag ska snart sätta mig och skriva mitt arbete, men jag måste kolla på ola conny och morgan först, fyfan jag knäcker mig asså deras engelska HAHAHAH

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards