elinfajersson

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

My day

Av Elin fajersson - 29 april 2013 19:08

idag har jag alexander och fazila varit hos begravningsbyron sen åkte vi upp till patologen och fick hjälpa till att göra i ordning 3 st kroppar inför begravning, till en början var det vädigt obehagligt att gå in i en kyl fullt av kroppar, väldigt speciellt måste jag säga.. men sen när vi hämtat ut kropparna vi skulle göra i ordning så gick det bra man vänjer sig snabbt. och allt gick bra:) stolt över mig själv haha.. det va vell en liten övning kan man vell säga inför morgon dagen för då är det dax för Obduktion det är jag där emot lite nervös över men det ska jag nog klara det med:)

sen efter vi va klara där så åkte jag hem och tvättade av mig bytte kläder sen åkte jag och simon på lägenhets visning åhh håll tummarna :) sen åkte vi och käkade på något grisigt ställe haha äcklig fet mat:S

jaha det va min dag, nu sitter vi i soffan och slappar och tittar på family guy..

Hörs i morgon igen :) tyvvär så blir det inga bilder från min dag haha men en bild på den flottiga maten blir det iaf:)

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 02:10

Har flyttat bloggen! ? nouw.com/elinfajersson

Kod

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 00:25

3807866004

Av Elin fajersson - 30 juni 2016 09:44

Av Elin fajersson - 28 juni 2016 18:27

Vi har haft en helt fullspäckad helg i fredags så var det midsommarafton och Emma med familj kom hit och firade med god mat och kubb:) väldig mysig dag! Sen på lördagen så skulle jag firas, många kunde inte komma men inte så konstigt med tanke på d...

Av Elin fajersson - 24 juni 2016 23:05

Haft en mysig dag med god midsommarmat och tårta,jordgubbar å glass å massa annat gott, känns som man har ätit hela dagen haha! Spelade lite kubb gjorde vi åxå:) Det har varit alldeles för varmt idag asså fy fasiken asså knappt man kan vara ute! Me...

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards