elinfajersson

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Elin fajersson - 16 april 2012 19:31

idag har det vatt en bra dag i skolan vi kollade på en film om vård i livets slut usch tårarna flödade som bara den!! lite jobbigt att se men endå nyttigt.. annars har vi haft lite grupparbete idag hamnade i en bra grupp så i morron ska vi redovisa det inför klassen å det kommer gå bra :) annars har jag inte gjort så mkt lagade mat när jag kom hem sen pluggat lite är så sjukt trött idag så det är inte sant lite huvudvärk på det med :( så idag händer det inte så mkr mer än att bara slappa ska lägga mig tidigt idag (vilket jag säger varje kväll) så kommer det ngt annat i mella typ tvn haha:P

just ja tänkte på sak som en dam i filmen eller "dokumentären" sa att man ska ta vara på allt för det går så snabbt livet! det tänker man inte på så därför ska jag pussa lite extra på simon idag hihi är så glad över mkt i mitt liv men visar det kanske inte så ofta som jag borde! aja ha det så bra :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards