elinfajersson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Elin fajersson - 14 april 2012 21:48

Har haft en ganska tråkig lördag måste jag säga vaknade sent och blev så trött av det, sen frammåt kvällen så ville jag hitta på ngt simon ville inte det så jag messade johanna å frågade om hon å sandra kände för att dricka lite men sandra kunde inte å johanna va trött och kom sedan på det att jag inte heller skulle orkat haha så vi drog till hemmakväll å köpte godis å sånt så nu blir det att kolla på film, vi ska se den Straw Dogs med alexander skarsgård ;) ¨åh vilken lättnad skickade även in mitt arbete i vård & omrorg idag med käns skönt att inte behöver tänka på det längre!  men men hoppas ni alla har en bra lördags kväll hörs i morron :)    

Av Elin fajersson - 14 april 2012 13:30

godmorron på er :) jag vaknade nyss herregud det va längesen jag sov så här länge men det är skönt! jahopp idag är det lördag och det händer inte ett skit skulle jag tro :S måste plugga sen med det blir vell att kolla på film och äta massa onyttigheter ikväll haha! måste gå ner till kiosken för att köpa mjölk och grädde men jag orkar inte nu så får be simon göra det haha för vi ska göra lite våfflor till frukost vi blev jätte sugna på det :) hörs senare igen Love Elin 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards