elinfajersson

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Elin fajersson - 10 april 2012 20:30

hejsan på er:) idag va första skoldagen på 4 veckor och det kändes bra att börja igen faktist, har även börjat en ny kurs medicinisk grundkurs idag ska bli spännande men är lite nervös för det är mkt plugg men hoppas det går bra iaf:) efter skolan så messade emelie mig och frågade om jag ville komma in till stan för att fika med henne peter my och michaela å det ville jag ju självklart har inte träffat emelie på nårra månader så det va trevligt och även att hon ska bli mamma herregud vilken överraskning kan fortfarande inte fatta det :) känns som alla runt om mig är gravida haha :D borde börja med mitt arbete som ska vara inlämnat på söndag men har ingen ork eller lust alls :( men jag måste får se om jag börjar lite ikväll annars får det bli att sitta hela dagen i morron med det å det känns ju inte så kul!! jobbigt att börja men sen när man väl har kommit igång med skrivandet så brukar det gå ganska bra iaf,, jag hoppas inte att det regnar i morron åxå är så sjukt trött på det så det är inte sant,, vart är våren liksom?? nee nu ska jag gå å göra lite nytta diska för den försvinner fan inte av sig själv usch å fy godnatt på er i förtid :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards