elinfajersson

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Elin fajersson - 4 april 2012 23:23

idag har jag mått så mkt bättre har vatt ute å förkyldningen har lagt sig nästan helt jätte skönt :) johanna ringde innan och frågade om jag vill förja med henne sandra och jenny till bulls å ta en öl självklart ville jag det :) där satt vi i 4 timmar å snackade och drack lite det va väldigt trevligt! :) fint väder har det vatt med så jag tog på mig vår kläder men fasiken vad det blev kallt senare usch haha att man aldirg lär sig :P ser fram emot påskafton nu på lördag den ska spenderas med simon familj och släkt i ängelholm hos hans mamma så det ska bli kul tycker jag det va längesen man såg dom nu :) ska jobba fre och lördag först bara ska vara på mitt gamla ställe så det ska bli kul man kan ju alltid hoppas att det är natta jag jobbar med längesen jag såg henne med blir ju aldrig att man ses knappt man har så mkt annat för sig å nu ska hon bli mamma med är sååå glad för hennes skull wiie :) men ska slå henne en pling nu ngn dag:) men nee nu ska jag snart sova är trött så sov så gott :)Jag idag,bytte dock till ett par vår skor som jag frös ihjäl i när vi drog ut :)   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards