elinfajersson

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin fajersson - 16 maj 2013 19:43

Årets första grille på balkongen,Underbart:)

:)

Av Elin fajersson - 16 maj 2013 17:40

Nu har jag kommit hem från emma. petra och rey kom dit åxå trevigt:) gick ut och lekte på lekplatsen med ungarna och vi fick lite sol kan ju inte bli mkt bättre:)

nu är grillen igång och klyftpotatisen är i ugnen så gott med grille idag, men nu ska jag ta en sväng med damsugaren:)

     

Av Elin fajersson - 16 maj 2013 11:23

Nu är jag klar, jag väntar på emelie och lilla diana som ska hämta upp mig och sen åker vi hem till emma där blir det lite fika.. fasiken vad gött väder idag 23 grader ska det bli :) idag inviger jag mina rosa/röda skor som jag fick av natta:)

   

Av Elin fajersson - 15 maj 2013 20:30

låten ska tydligen handla om nätmobbning! så bra låt den går på repeat hemma nu:)

Av Elin fajersson - 15 maj 2013 17:49

Idag är jag glad,skolan har  gått bra,kollade film sen gjorde vi uppgifter:) och nu är jag ledig i en hel VECKA!! whoo så ni får gärna ringa om ni vill umgås antar att dom flesta jobbar haha men men:)

maten står i ugnen ikväll blir det fläskfilés grattäng med svamp sås smarrigt:) och det ska vara sol hela helgen så då får man passa på att bättra på brännan lite,ska dock ta det liite försiktigare och inte se ut som en kräfta som förra veckan:)äsh  skit i det för jag är LEDIG hahaha :D ha en bra onsdag!

 

Av Elin fajersson - 15 maj 2013 11:50

Nu sticker jag till skolan , redovisning står på schemat:)

Av Elin fajersson - 14 maj 2013 19:36

Hade tråkigt så målade naglarna i en fin somrig rosa:)

Av Elin fajersson - 14 maj 2013 12:25

Nu har jag precis kommit hem från skolan, vi har haft muntlig redovisning, och även gjort ett grupparbete,och nu ska jag ta något litet att äta och sen ska jag sätta mig och plugga lite vi har muntligt i morgon igen,, sen ska vi åka och handla efter simon slutat, ikväll ska vi testa på att göra fiskgrattäng:)det blir nog bra haha..

Vissa jobbar och vissa inte HAHA susanne :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards