elinfajersson

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin fajersson - 24 maj 2013 15:47

Snart kommer simon och hämtar upp mig jag måste nämligen in till stan, ska möta upp en tjej som ska köpa lite plagg av mig:) och sen om det finns tid kvar så hade vi tänkt att åka och kika på Rowicos utförsäljning :)

Skulle även behöva ta en dag snart på stan för att leta lite nytt att ha på mig, det är ju även skolavslutninng på fredag, en fin klänning skulle ju inte vara helt fel men men hittar aldrig något när jag måste haha..:)

Av Elin fajersson - 24 maj 2013 14:11

pratade åter igen med min chef på IVA idag om schemat det hade blivit lite fel, jag skulle börja den 27 nu, men på schemat stod det den 4 juni. men hon sa att jag skulle komma den 28 nu på tisdag så roligt!!:)

Jag och simon pratade igår om våra liv och som allt har blivit, och vi är jäkligt stolta och nöjda hur allt ser nu, om man nu får säga så.:) allt går bara så bra och vi kunde inte varit lyckligare! jag ska jobba på en intensivvårdsavdelning och väntar mitt första barn och vi har fått en fin och stor lägenhet och simon har stabil inkomst så allt känns bra och tryggt:) och vi är redo för ett nytt liv med barn och allt vad det innebär!:)

       

Av Elin fajersson - 24 maj 2013 12:20

Har precis ätit lit frukost och samtidigt så sitter jag och tittar på dokumentären Cleveland- tio år i skräckhuset som sändes igår men jag missade det . så va tvungen att se den fyfan hur kan detta ske asså?? hemskt men jag är glad att tjejerna blev fria!! :) och att psykopaten äntligen åkt fast! 

 

 

Av Elin fajersson - 23 maj 2013 18:32

Ikväll blev det kyckling och pasta sallad:) var sugen på något lätt och som inte tar så lång tid. Och det var gott, nu hade jag tänkt att plugga lite men jag blev så trött så jag måste lägga mig och vila en stund för nu kl 19 ska vi börja tvätta, tråkigt!!

Av Elin fajersson - 23 maj 2013 12:24

Helt otroligt att jag fortfarande kommer i vissa sv mina byxor allt går med lite gummiband haha. Nu sticker jag på föreläsning:)

Av Elin fajersson - 23 maj 2013 10:35

Ligger fortfarande kvar i sängen haha orkar inte gå upp:( men jag måste få i mig lite att äta, för kl 13 så ska jag på en föreläsning om sårvård känner att det kan vara nyttigt att få lite mer kunskap om :) 

Idag är det bättre väder vaknade av att solen ös rakt in sen kunde jag inte somna om igen, men man ska inte klaga lite trött på regn nu faktist!!:)


Av Elin fajersson - 22 maj 2013 20:31

Simon håller på att packa ner sina kläder, och rotade i ett par byxor och hittar 800 spänn wtf sånt gillas haha :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards