elinfajersson

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin fajersson - 18 maj 2013 20:19

Har haft en mysig grillkväll med vännerna:) här kommer ett gäng bilder!

             

Av Elin fajersson - 18 maj 2013 16:30

Nu är vi tillbaka från stranden och har duschat och gjort oss lite i ordning..

fan jag som ville få en massa färg idag men smörjde mig överallt pga av att jag inte ville bli bränd, men det ska jag inte göra  nästa gång, då är jag hellre lite röd än att ligga och pressa 3.5h och inte få färg alls:( jaja nu ska vi åka och handla lite kött åså för vi ska till natta och jojje och grilla i deras trädgård mys:) hörs sen 

 

Urk

Av Elin fajersson - 18 maj 2013 10:50

Nu måste jag få färg på mina vita ben haha:)

Av Elin fajersson - 18 maj 2013 09:52

Jag har sovit lite sisådär,, jobbigt att man ska behöva springa upp och pissa ett antal gånger per natt haha, sen har jag svårt att somna efter det, men nu har jag kommit upp iaf och det är redan 24 grader ute, så jag och simon ska käka en god frukost nu sen ska vi åka till stranden, blir nog inget bad men sola ska vi göra.. måste smörja in mig har hört att man kan få vita pigment fläckar pga av alla hormoner i kroppen, så vill hellst undvika det:) vi hörs lite senare igen, ha en bra lördag:

Av Elin fajersson - 17 maj 2013 14:07

Åhh så varmt det är idag, svettas som en gris bokstavligt talat!! jag köpte inget idag förutom lite hårklämmor, och sedan blev det mat på mc donalds.. och efter det en glass:)

nu när jag kom hem så skulle jag ringa mitt jobb och fråga efter schemat över sommaren för nu börjar det bli dax att ställa in sig på jobb hihi och det hade dom skickat ut idag:) åhh så pirrigt helt nytt jobb och ett helt nytt yrke kan man vell säga:) men jag pratade med chefen idag och hon sa att jag kommer klara det galant, ja vi får vell hoppas på det :)

 

Av Elin fajersson - 17 maj 2013 11:45

Nu ska jag möta upp Emma och Petra på eurostop kolla i affärer och sen käka något, jag dör av denna värmen haha ska inte klaga!! :)

Av Elin fajersson - 17 maj 2013 10:43

Igår gick jag och simon ut med att vi väntar barn, som vi har längtat efter att få säga det, magen växer och knakar för fullt, så det gick inte vänta längre, vi har vetat om detta sen jag va i V 5 så 2 månader har vi inte sagt något, förutom till de närmsta då:) 

så skönt att kunna skriva om allt hur jag mår och hur jag upplever detta, jag har mått illa som fan i flera veckor och varit väldigt trött, men det har börjat släppa nu:) så nu ska jag bara ta och njuta och ta det lungt.

bloggen kommer handla mycket om min graviditet såklart eftersom jag skriver om min vardag, ska försöka ta mycket bilder  åså:)

det är svårt att beskriva känslan dagen då jag plussade, jag blev såå glad detta är det bästa som har hänt mig,och att simon ska bli pappa till mitt barn JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!

      

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards