elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin fajersson - 21 augusti 2012 21:04

Nu har jag shoppat igen , hittade en sida med billiga smycken hihi nu är dessa 2 armband på väg hem till mig :) kika in på Smycken, armband och halsband online - Alltid trendiga och billiga smycken online hos <a href=FIONAVINCENT.se" />

 

 119:- 109;-  

Av Elin fajersson - 21 augusti 2012 19:17

jahopp då va det tvätt dag idag fyfan vi kommer inte vara klara kl 23 när vår tvätt tid tar slut haha det är så tråkigt att tvätta så det är inte sant blöö. men skönt när det är över iaf.. i morron är jag ledig och det ska bli skönt iaf vet inte vad jag ska hitta på dock men men får vell roa mig på något sätt :)  

Av Elin fajersson - 20 augusti 2012 11:44

usch jag orkar inte bli sjuk nu får hoppas att det inte kommer en dunder förkyldning nu bara har fortfarande bara hals ont :S ska jobba idag åxå till 21 så nu ska jag äta lite frukost å piggna till lite innan jag sticker iväg.. fan vad det blåser idag:O fast det är varmt ute jag skulle egentligen till stranden med natta idag men såg i gårkväll att det skulle blir regn så jag tog en sov morron idag istället, kommer säkert börja regna snart det är kvavt ute tycker jag .. jaja hoppas ni får en bra kväll, det ska jag ha med mina gamla hihi !! 

Av Elin fajersson - 19 augusti 2012 13:30

Nu sticker jag iväg till jobbet, hoppas ni får en bra dag sola för mig åxå :)  

Av Elin fajersson - 19 augusti 2012 12:42

Godmorgon när vi vaknade så började simon att göra frukost bra start på dagen!! ska snart iväg till jobbet åxå jag jobbar enda tills 21 ikväll men men det gör inget ser fram emot att jobba idag faktist, men jag tror jag börjar bli sjuk har ont i halsen:( usch knaprat zyx nu för att lindra lite hoppas inte jag åker på en förkyldning nu bara lagom till skolan börjar :S     

Av Elin fajersson - 18 augusti 2012 22:26

simons första gång han slingade hår så det tog en jävla tid har suttit och pinat i över 2.5 timmar haha     

Av Elin fajersson - 18 augusti 2012 19:15

jahopp då var denna dagen åxå snart slut, emelie ringde innan idag och frågade om jag kunde följa med henne å ta en is latte hon fick ett extremt sug på det haha även om jag var trött så ställde jag upp för laget HAHA ne men det var trevligt!! sen åkte jag hem och städade lite det behövdes,, sen ville simon hitta på ngt då åkte vi ut och satte oss vid vår sten och pratade och bara mös:) svängde även inom och köpte slingor så nu ska vi slinga mitt hår förhoppningsvis så blit det ljusare , min utväxt är så fruktansvärd ful blöö!! hörs sen!! just ja det roliga va att när emleie kom och hämtade mig innan så hade vi lika dana kläder på oss hahahahah vita tyg skor precis lika dana leggins och en grön tröja komiskt!         

Av Elin fajersson - 18 augusti 2012 12:39

Godmorgon , har nästan precis vaknat är trött idag även fast jag inte drack så mycket igår så hade man jobbat å sen satt vi ute och åt och drck fram till natte tid så var lagom trött när jag kom hem igår kväll asså. men det var jätte trevligt , och väldigt mycket folk :) tog nästan inga bilder helle rlite tråkigt men men  ska slänga upp nån bild från igår iaf , nu håller vi på att koka pasta blev jätte sugen på spaggetti och köttfärsås hahah så nu ska vi äta det , sen ska vi nog bara slappa hela dagen är trött som fan :S kanske åka och köpa lite choklad sen med :)        

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards