elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin fajersson - 27 augusti 2012 16:17

första dagen avklarad i skolan nu det gick bra lite ovanligt att sätta sig i skol bänken igen men men roligt att träffa alla klasskamrater igen iaf :) mååste äta strax har inte ätit något på hela dagen,.tänkte vänta in simon bara å kolla om han är hungrig med, igår så beställde jag en klänning ska ju på bröllop i december så tänkte passa på nu medans det är rea som fan . men hoppas klänningen passar nu för sist jag beställde klänning från nelly så passade fan inga storlekar alls :S konstigt!! men får hålla tummarna nu när denna kommer för den var såå fin!! 

 

 

:)

Av Elin fajersson - 27 augusti 2012 10:29

wiie vad bra denna var hittade den på fb min kusin la upp den lyssna!! 

Av Elin fajersson - 26 augusti 2012 16:54

Nu har vi äntligen kommit hem köpte cycklen som  btw va i jätte bra skick så blev så glad ska vara rädd om den :) och har min mobil nu åxå sköönt.. simon är och hämtar mat orkar inte laga mat vi hyrde ju 5 filmer igår så vi har 2 kvar att se nu så så ska våran kväll spenderas, har precis duschat och tagit på mig mjukis kläder:) åhh i morron börjar skolan igen konstigt det känns att gå till skolan och inte jobbet varje morgon haha men det blir säkert bra :)     

Av Elin fajersson - 26 augusti 2012 12:54

hej på er var alldedes för bakis för att uppdatera igår, satt bara och kollade på film och åt en massa onyttigheter igår haha, hade iaf jätte trevligt i fredags vi grillade och drack massa vin :( sen drog vi ner till annabelle och forsatsse och dricka där:) kom hem igår och såg att jag hade glömt min mobil hos maria så nu ska vi åka och hämta den och sen ska vi till natta och jojje på en kopp kaffe och jag ska även kolla på cyckel som hennes bror vill sälja för jag behöver en nu tills skolan i morron :) här kommer några bilder från fredagen!                

:)

Av Elin fajersson - 24 augusti 2012 17:19

nu sticker vi iväg och grillar! blev en ganska slapp outfit idag hittade inget bättre haha...  

Av Elin fajersson - 24 augusti 2012 15:23

Äntliigen helg gud vad skönt, har precis kommit ut från duschen nu och ska ta en kopp kaffe sen ska jag hitta lite kläder och sminka mig sen ska vi till laholm igen till håkan och maria denna gången köper vi med oss grille och bjuder dom så blir det självklart lite dricka på det åxå haha knakse skulle till ett ställe som heter annabell i laholm med för håkan skulle jobba där inatt så kanske drar dit en stund och tar nåt att dricka , sen stannar vi över där över natten med.. så vi hörs i morron om jag hinner lägger jag kanske upp vad jag har hittat att ha på mig Pussar ha en bra helg!! 

Av Elin fajersson - 23 augusti 2012 13:54

whoo gissa vad som kom med posten precis hihi fasiken vad snabb leverans :)       

Av Elin fajersson - 23 augusti 2012 13:33

här kommer en helt amazing låt med beyonce kan kolla på den 100 gånger om vackert!!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards