elinfajersson

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Elin fajersson - 22 augusti 2012 21:57

Nu har vi sett klart filmen och usch och fy säger jag bara! att könstympning fortfarande pågår är helt sjukt och vidrigt,, 6000 flickor könsstympas varje dag kan ni fatta?? men har ni inte sett en blomma i öken så se den den är både bra & sorlig..    

      

Av Elin fajersson - 22 augusti 2012 18:27

håller just nu på att fixa ihop lite mat snabbt det blir pasta och ost sås:) för snart ska vi kolla på film den omtalade en blomma i afrikas öken har fan inte sett den än herregud så det är på tiden sägs att den är väldigt bra usch hemskt med könstympning å sånt men den ska bli välidgt spännande att se!! så återkommer sen när vi är klara med filmen! :)förretsten vilket skit väder det har ju typ regnat hela dagen, så perfekt med film kväll idag. 

Av Elin fajersson - 22 augusti 2012 15:45

har vatt lite dutkig idag faktist, har diskat och rengjort vasken i badrummet( det är stop i vasken har ni förslag på hur jag ska kunna få den normal igen?? funkar ej med sugpropp??) och sen har jag satt upp gardinerna i sov rummet igen och även lagt upp dom lite för dom var för långa!! nu väntar jag på att simon ska sluta så får vi se vad vi hittar på , eller ja om han orkar då eftersom han är säkert trött efter jobbet!! 

Av Elin fajersson - 22 augusti 2012 14:30

Dagens slappe outfit haha :) min älskade lil wayne tröja är på!     

Av Elin fajersson - 22 augusti 2012 13:51

vaknade av att en kille ringde på dörren i morse och skulle kolla våra ventilation i lägenehet åh fyfan vad jag mådde dåligt kallsvettades och hade svin ont i halsen :( så gick och la mig igen , men då skickade mamma ett sms och frågade om hon och alicia kunde komma inom på en kopp kaffe självklart kunde dom det , har saknat alicia så himla mkt va jätte längesen jag såg henne, fick en stoooor kram av henne när hon såg mig hihi sen var det full fart här hemma vi lekte och mös i sängen framför cartoon netwoorks hihi älskar dig!! var även roligt att träffa mamma med det va åxå ett tag sen haha :)       

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards