elinfajersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin fajersson - 2 juli 2012 14:37

nu har jag slutat jobba skönt att komma hem i tid :) men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag faktist :S ska hem till mamma lite senare när simon kommer hem för att lämna bordet som vi har lånat av henne. ne nu ska jag ut och sätta mig och ta en kopp kaffe och en cigg hörs senare! 

Av Elin fajersson - 1 juli 2012 21:46

ikväll blev det lite vin och frallor på balkongen nu blir det sängen för våran del, ska nämligen upp och jobba i morron Godnat Godnatt! <3   

Av Elin fajersson - 1 juli 2012 19:40

Sorry för väldig dålig uppdatering idag men vi har haft och göra hela dagen idag, vi har nämligen firat min födelsedag idag så har haft massa folk här idag väldigt trevligt, vi bjöd på  goda frallor och en massa pålägg  vi är såå trötta på kakor å sånt skit! sen till kaffet så blev det kladdkakor med grädde och bär gott va det :) Hade inte önskat mig något men fick presentkort, pengar,blommor, och jätte fina paris tavlor av simons mamma blev jätte glad så nu ska jag in och shoppa i veckan när det är en massa rea istan hihi najs:) glömde ju dock att fota här inann kom på det när alla hade åkt typ haha meen kan nog hitta lite ego bilder på mig själv från idag höhö:)             

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards