elinfajersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin fajersson - 6 juli 2012 15:29

usch vilken tråkig dag jag har haft :S för det första så är det tråkigt väder så det blev inte stranden idag heller . sen va jag tvungen till att diska för det så för jävligt ut hemma, men nu väntar jag bara på att simon ska komma hem då åker vi in till stan för att fika måste komma ut ahahah .. kanske kolla lite i affärer med men det sa jag inte till han för det kommer han inte vilja höhö.. 

Av Elin fajersson - 5 juli 2012 17:49

idag när simon kom hem från jobbet så kom han hem med min försenade födelsedags present åhh jag blev så glad har önskat mig ett fint smycke skrin så han hade beställt ett jätte fint i vitt trä med glas jag blev jätte glad! Älskar dig min finaste!        

Av Elin fajersson - 5 juli 2012 15:23

nu äntligen har jag jobbat klart så nu tarf jag helg helt jävla underbart precis vad jag behöver , att bara vara ledig ! skulle egentligen till ikea i morron men soffan vi ska ha finns intge inne på lager ennu :S men blir det fint väder i morron så ska jag och natta till stranden, eftersom det inte är strand väder idag. usch jag är så trött idag har ingen ork till något känns det som:S vi kanske hörs senare eller så hörs vi i morron igen :)

Av Elin fajersson - 4 juli 2012 19:51

hejsan jag har haft fullt upp hela dagen idag, jobbade till kl 14 sen kl 15 så åkte jag in till stan för att mötta upp natta vi gick lite i affärer sen mötte vi upp jojje och puffe och satte oss i gräset och käkade pasta sen tog vi en glass  så himla fint väder det har vattg asså, och i morron ska vi till stranden om det är fint jag jobbar dock till kl 14 i morron med men det blir nog inte för sent :) fick med mig en blus och en tjocktröja hem idag najs :)  Natta jag ser ut som en jävla hö säck haha         puffe och jojje! .)

:S

Av Elin fajersson - 3 juli 2012 21:40

jaha nu har jag kommit hem från jobbet skönt måste jag säga , det har inte gått så bra där idag har känt mig både ledsen och arg som fan där idag, usch nee nu vill jag bara krypa ner i sängen med min simon och somna så tidigt som möjligt för ska jobba i morron bitti igen , sen efter jobbet så ska jag och natta in till stan för shopping och en fika så jag hoppas på att det blir lika fint väder i morron som det har vatt idag!! Godnatt! 

Av Elin fajersson - 3 juli 2012 12:18

Nu hade jag tråkigt igen så nu har jag klickat hem en tröja som snart kommer hem till mig wiee så fin!   

Av Elin fajersson - 3 juli 2012 11:31

Godmorgon :) vilken härlig dag idag fint väder för en gångs skull och min dag ska spenderas på jobbet, men lika bra det för jag har inget att göra idag endå haha . har precis ätit lite frukost och ska sätta på en kopp kaffe nu, jag börjar jobba kl 14 så det är ett tag tills dess, så får vell ta tag i disken här åxå så det blir gjort innan jag går , för simon ställer sig inte där skulle jag inte tro hahah .. så skönt det ska bli och vara ledig fre-sön denna vecka så nu har jag bara 3 arbetsdagar kvar sen är jag ledig najs :)       fick fina blommor när jag fyllde år :) rosorna ska vi plantera ut på balkongen ! Älskar blommor<3 

Av Elin fajersson - 2 juli 2012 18:30

sitter just nu och käkar upp sista biten av kladdkakan som finns kvar av igår Mums :) nu ska vi börja bege oss till mamma sen ska vi hem och laga till lite att äta :)       Nino är så söt ska alltid ligga på mig när jag sitter vid datan haha :P

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards