elinfajersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin fajersson - 25 juli 2012 17:27

Goeftermiddag :) har vatt en underbar dag idag passade alicia i en timme typ på förmiddagen, sen kom emma och johan och hämtade oss så stack vi ner till stranden å va där i nårra timmar sköönt nu har man äntligen fått lite färg:) väntar på simon som är hos sin syster och hennes man han hjälper dom att måla om deras hus :)sen ikväll ska vi grilla lite , fan vad jag älskar sommaren vill inte att det ska bli dåligt väder igen haha men redan nu till helgen ska det bli piss väder igen buhu:(      haha jag provade bikini självklart skulle lillfisen åxå ha en :)      

Av Elin fajersson - 24 juli 2012 19:08

Äntligen lite sol i vårt land haha men det kommer försvinna lika snabbt igen hörde jag redan till helgen :( aja jobbade till 14 idag sen åkte jag och simon och handlade baguetter och dricka å åkte långt ut i buschen haha för att fika å bara komma ifrån stan lite välfigt skönt måste jag säga!! och i morron är jag ledig så då blir det nog att hitta på något med emma kanske, vill egentligen till stranden i morron men det är inte säkert hon kan det, men men vi får se vad som händer.:) har även redan fått hem min foundation borste som jag beställde , nu väntar jag bara på foundationen åxå hoppas den kommer i morgon! Ha det bra:)      

Av Elin fajersson - 23 juli 2012 12:30

godmorron på er vaknade vid 11 idag ska ju jobba kl 14-21 idag så ska slänga i mig lite frukost sen dra mig till jobbet .. i går beställde jag en foundation och en foundation borste som jag hoppas kommer hem till mig snart, hoppa färgen passar nu för andvänder man borste brukar det se naturligare och lägger sig finare så hoppas det blir bra.igår var jag och simon ute och körde lite sen började vi närma oss oskarström så ringde vi emelie och nebojsa och frågade om dom ville bjuda på en kopp kaffe så vi åkte dit och snackade lite skit trevligt, inte så ofta man är i oskarström nu för tiden:)

     

Av Elin fajersson - 22 juli 2012 13:46

har tagit det lungt hela dagen ätit frukost och duschat och nu vill vi hitta på något, men kommer inte på vad, vill ut i det fina vädret iaf, igår jobbade jag till 14 sen åkte jag och emma johan å ismon till möllgård och åt glass och tog det lungt,mysigt! nepp det blir kankse en sväng ut till haverdal nu :)

Av Elin fajersson - 18 juli 2012 15:16

hejsan hejsan herregud det va inte igår , har inte haft lust eller tid med att blogga har bara jobbat hela tiden så därför väldigt dålig updatering! men har inte hittat på så mkt annat heller jobbade hela helgen och nu i veckan med, men igår så va jag och simon vid havet och satte oss ner på ``våran sten´´ haha mysigt att bara sitta och snacka å få lite frisk luft men fyfan vad det blåste så det blev inte så långvarit där inte ! :) är så trött idag med så ska duscha sen lägga mig och glo lite på tv, i morron får jag lite sovmorron iaf jag börjar jobba kl 14 sen kl 11 så ska jag till blodcentralen och ge lite blod :) så i morron blir det nog inget bloggande heller haha .        

Av Elin fajersson - 12 juli 2012 18:42

yay jag fick med simon ut på promenad vi gick en stund på stranden å sen satte vi oss och pratade lite , men det blev lite kallt så vi åkte till maxi för att handla lite så nu blir det tacos ikväll gott är så hungrig nu. köpte även så jag skulle färga mina ögon fransar men köpte fel:S köpte refill så fick inte med alla grejer som skulle vara med första gången så får åka ngn annan dag och köpa den andra förpackningen! . jaja hoppas ni har en mysig kväll för det ska jag ha :)    

Av Elin fajersson - 12 juli 2012 15:35

skönt att få sova ut idag sov till kl halv 12 haha välbheövt så som jag jobbar! vaknade dess värre med huvudvärk men har duschat och tagit en tablett så hoppas det försvinner snart , känner att jag måste komma ut lite idag, ska fråga simon när han kommer hem om han känner för att ta en runda ner till stranden kankse? annars så har jag äntligen fått hem tröjan jag beställde för 9 dagar sen!!!!!! den va mer metallic än jag trodde eller såg inte det på bilden men skit samma blev nöjd endå :)     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards