elinfajersson

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Elin fajersson - 31 maj 2012 19:34

hejsan på er :) första dagen på mitt sommarlov idag och jag väcktes utav mamma som ringde å frågade om hon och alicia fick komma upp på en fika, självklart fick dom det så trevligt:) sen åkte vi å mötte upp emma på eurostop och fikade på espresso house :) sen körde johan oss till stan , jag skulle inhandla lite dricka tills i morron och även hitta ngt att ha på mig och det gjorde jag så nu är allt klart tills avslutningen i morron :) nu hoppas jag bara på att det inte regnar i morron för vi ska grilla, spela brännboll och spela kubb i morron hemma hos lotte ska bli så kul att träffa klassen (utanför skolan) älskar min klass och kommer sakna alla där nu under sommaren:S jaja nu ska jag och simon äta lite sen ska jag duscha å lite så så man slipper stressa med det i morron, men jag bloggar kanske en snabbis i morron annars hörs vi på lördag! ha en bra helg! <3  Fixade mina naglar idag:)min nya tjocktröja som inte är svart utan blå och vit :)ett vitt kortärmad linne  ett fint virkat linne och denna som jag köte för nån dag sen:) Love it ;)     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards