elinfajersson

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Elin fajersson - 2 maj 2012 20:04

Jahopp då har man grillat idag det va mysigt och gott :) synd att man inte kom på det lite tidigare bara så man hade kunnat vara på stranden lite tidigare och kanske fått lite färg med, man får ju passa på natta sa att det skulle bli dåligare väder på fredag och även regna usch och fyy! nu ska jag ta och ta tag i disken simon lär ju ine göra det , han har ju köpt nytt spel så nu sitter han fast klistrad haha nöörd! :) Natta och bebben som gömmer sig under tröjan  hihi längtar:)jag och älsklimgen hade filmmys igår med skräckisar   :)    

Av Elin fajersson - 2 maj 2012 14:10

idag va vi på studiebesök på mikrobiologen lite halv tråkigt men men efter det så gick jag och johanna in till stan å tittade lite i affärer hittade ett linne bara :) sentog vi en lunch på Sandys åhh man blir så glad av detta väder asså! wiie haha :) nu ska jag kolla lite på BB sen invänta simon så får jag se vad vi hittar på, är ledig i morron från skolan å då blir det att åka in till stan med emelie har inte setts på länge nu så det ska bli trevligt att catcha up lite:) här kommer lite bilder från idag! johanna! :)God pasta på sandys! och mitt nya linne! :) Älskar Våren!!!!      

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards