elinfajersson

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin fajersson - 10 januari 2015 20:17

Idag har vi varit uppe på kalas hos Diana :) lägger in bilder i morgon om jag orkar haha sen åkte vi och Emma med familj och käkade ute ikväll blev pizza för oss och keyla och Tyra delade på en pasta bolgones:) nu är vi mätta och håller på att Natta Tyra sen ska vi slänga oss i soffan och starta en film!:)

Brr

Av Elin fajersson - 9 januari 2015 12:43

Usch är så frusen:( men måste ut nu och lämna lillan på dagis hoppas ni får en bra kväll för det ska jag ha på jobbet:)

Av Elin fajersson - 9 januari 2015 11:42

 

åh idag är en sån riktigt innesittar dag vill bara sitta i mjukis kläder och inte göra något alls, men Tyra sover en stund nu och jag har duschat och gjort mig i ordning för vid 13 ska Tyra till dagis och jag ska cykla i detta jäkla väder till jobbet:)  snö och regn står på väderprognosen idag och plus grader haha, vill ha riktig snö så vi kan åka pulka och vara ute! 

Ikväll slutar jag 21 sen är jag ledig helgen, känns bra att ha börjat jobba igen och allt går bra på dagis, inga konstigheter alls,:) 

i morgon blir det kalas för Diana som fyller 2 idag tur att dom bor i samma trapp som oss haha!


rea

Av Elin fajersson - 8 januari 2015 16:59

Idag har jag varit ledig så då passade jag och tyra på att ta en vända in till stan för att kolla lite i affärer, fortfarande rea men storlekarna som är kvar är typ xxl på de mesta, men behövde lite nödvändigheter som mascara,torrshampo, och sen en födelsedags present till diana som fyller år på fredag så det är fixat med nu!  detta kom jag hem med iaf, och ett par söta byxor till tyra som inte var på rea men billiga endå:)

 

Av Elin fajersson - 6 januari 2015 10:46

Idag är jag ledig så Emma och barnen kommer så ska vi hitta på något med Emelie och Diana såendet blir en dag med en massa barn det tycker Tyra är roligt:)
Det hade gått jätte bra på dagis igår och Hon ville inte gå hem när Simon hade hämtat henne haha!
Simon har åkt och fiskat med Hasse och Johan så dom blir borta i några timmar sen får vi se vad vi hittar på:)

Av Elin fajersson - 5 januari 2015 11:51

Tänkte lägga upp lite bilder från nyår hemma hos emma och johan :) 

jag kom inte dit förrens vid halv 9 på kvällen för jag jobbade, men jag åt god mat när jag kom och sen spelade vi spel när småttingarna lagt sig dom orkade inte vara vakna :)

             

Av Elin fajersson - 4 januari 2015 20:03

Åh idag jobbade jag bara till 14 så jag skyndade mig hem och träffade Tyra :) inte umgåtts med henne sen den 30 december:/ bara sett henne lite snabbt här hemma usch vad det har känts i mitt hjärta usch och fy!! men idag har vi myst hela dagen och busat såklart:) i morgon är det dax för dagis från 13.15-16.30 såndet blir bara några timmar, hoppas det går bra nu när hon varit ledig över jul och nyår :) och jag jobbar kväll men börjar inte förarens 14:) vi håller på att natta Tyra nu sen blir det att ta det lugnt en stund innan det är dax för sängen! Godnatt på er 

Av Elin fajersson - 2 januari 2015 12:08

Fy satan vad jag har  varit trött dom  senaste dagarna min kropp och huvud är inte van vid att  jobba så här mycket haha. Dagen efter nyår så jobbade jag hela dagen och kom hem vid 21.30 så det blev bara några få timmar sömn den natten somnade vid 2 på natten och gick upp vid 6 men det gick haha. Idag fick jag sovmorgon så jag känner mig utvilad nu:) börjar jobba klockan 14 idag sen i morgon ör det dag för hel dag igen på jobbet!

Jag och Tyra har precis tagit ett varm bad, så mysigt! Jag saknar henne verkligen jätte mycket när jag inte är hemma:( Men nu ska jag passa på att mysa med henne innan jag sticker iväg igen , ha en bra dag

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards