elinfajersson

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin fajersson - 21 januari 2015 18:14

   

Idag lämnade jag Tyra på dagis klockan 9 och sen gick jag till Emelie för en kaffe sen ner till mig för att börja plugga och det går framåt:) mamma kom inom med  semla och jag bjöd på kaffe sen förhörde hon mig  på vägmärken haha:) 

morgondagen kommer åxå bara bestå av plugg Typ.. Hämtar lillan klockan 14 :) 

Av Elin fajersson - 20 januari 2015 19:47

Du är min stolthet, mitt allt! det finaste en människa kan få! och jag var den lyckliga<3 

         

Av Elin fajersson - 19 januari 2015 20:58

Godkväll på er

idag är jag mycket bättre det är bara den jäkla rethostan som inte vill ge med sig, men Simon kom hem med hostmedicin till mig så förhoppningsvis så försvinner det snart! 

Annars idag så har jag inte gjort så mycket har varit uppe hos Emelie på en kaffe och sen följde jag med till affären:) och sen har jag pluggat teori lite:)

i morgon var det egentligen tänkt att jag skulle lämna Tyra på dagis från 9-14 men jag ska hitta på något med Emma i morgon så hon får bli hemma istället och busa med sina kusiner:) 

Nu ska jag strax hoppa i säng så godnatt och sov så gott! :) 

Av Elin fajersson - 18 januari 2015 10:40

är fortfarande sjuk men känner mig liite bättre men har tagit alvedon och en dusch så kanske är därför. Känns som man hostar sönder sina lungor dock:/ men idag ska lillan vara hos sin mormor en stund medans jag ska övningsköra ska även köra till tippen med lite skit som inte används! 

Igår låg vi inne hela dagen och kollade på dokumentärer och filmer det var längesen vi bara var inne och gjorde ingenting :) 


Av Elin fajersson - 16 januari 2015 19:37

Vaknade upp med förkylning och huvudet kändes som sten. Men det var bara att och ta på sig kläder fixa Tyra inför dagis och sen cykla vidare till jobbet, tack gode Gud att jag bara jobbade till 13 idag mitt huvud var inte så värst med idag men det gick endå:) 

sen när jag slutade så mötte mamma upp mig utanför så cyklade vi och hämtade Tyra och även hon hade varit lite grinig på dagis men det hade gått bra endå, så mamma följde med hem och busade med Tyra och hon visade att hon kunde gå<3 sen när Simon kom hem så käkade vi tillsammans och nu sitter jag i soffan och tröst äter choklad som Simon kom hem med till mig. Känner mig inte alls bra, hatar vara sjuk!! Kul nu när det är helg med och vi båda är lediga tillsammans. 

Men nu ska jag snart hoppa i säng för Tyra lär väl vakna snart pga sin hosta som hon gjort de 2 senaste dygnen så hon har fått komma in till oss och sova där. Sov så gott:)

Av Elin fajersson - 15 januari 2015 18:21

Måste även skriva här att igår började Tyra helt plötsligt att gå, hon tog ju några steg för några veckor sen men sen inget sen dess, men igår så ställde hon sig upp och gick och det har hon fortsatt med:) såå roligt och hon blir så glad själv och skrattar för fullt när hon är uppe och går:)
Annars idag så har jag varit ledig så jag och Tyra tog en promenad i spöregnet hem till Emma och barnen idag, det var längesen vi var där och barnen fick träffas så det var roligt:)
I morgon jobbar jag ett kort pass från 8-13 så sen är jag ledig vad jag vet iaf kan ju bli att jag tar extra pass men vu får se. Både jag och Simon känner oss inte bra hängiga och virus i kroppen, blää för att bli sjuk nu!!

Av Elin fajersson - 12 januari 2015 19:15

Efter jobbet idag så hämtade jag Tyra på dagis och det hade gått bra som vanligt! Sen handlade jag middag och sen tog vi en kaffe hos Emelie :)

usch hon tryckte på efter dagis precis som hon skulle bajsa, men det kom aldrig något och så fortsatte det under hela eftermiddagen och kvällen men märkte att hon började få ont för hon gallskrek i perioder när hon tryckte på så jag gav henne microlax men det hjälpte inte och testade massera magen, upp med benen, sen blev hon så trött och bara la sig i min famn medans jag kilade ryggen och masserade lite lätt på hennes mage. Efter en stund så kom det faktist ut en stor jävla hård klump. Inte konstigt att det gjorde ont stackaren:( (sorry för bajs inlägg) 

Är inte roligt att se henne ha ont vill bara ta bort det onda från henne:(  efter det kom så blev hon som vanligt iaf och nu sover hon så gott i sin säng !

i morgon jobbar jag kväll så då ska vi ligga och dra oss och mysa i sängen innan  Damen vill upp och käka frulle:) 

Av Elin fajersson - 11 januari 2015 20:03

Här kommer bilder från dianas 2 års firande när vi var där:) så mysigtoch tänkt att hon har hunnit bli 2 år redan:)

idag har vi annars varit i knäred och hälsat på tyras farfar jag körde fram och tillbaka så det har blivit mycket körande idag:) sen började jag tvätta, och bytte våra sängkläder och damsugat och torkat golven så nu känns det rent och fräscht! imorgon är det jobb och dagis igen så ska snart hoppa i säng vi med! Godnatt på er

             

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards