elinfajersson

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin fajersson - 16 maj 2015 21:58

igår var det vårfest på lv6 och vi började med liten förfest hos Elin, sen åkte vi vidare till lokalen där det var live musik och en fördrink och mingel innan buffén serverades, sen kaffe och efterrätt och lite dricka såklart och frågesport! Senare var det dj och dansgolv och vi dansade oss svettiga hela kvällen men kvällen slutade inte där, vi åkte ett gäng in till stan och satt på Fox och drack och dansade och jag kom inte hem förrens halv 4 på morgonen, inte så smidigt nör Simon stack iväg bara någon timme efter det för att fiska och Tyra vaknade 7.15 men man lever bara 1 gång right?:) vilade lite i soffan under fm sen var det dax för jobb klockan 15:)
Och Tyras kusiner och faster Maria kom hit och passade Tyra tills Simon kom hem :)

Av Elin fajersson - 15 maj 2015 10:41

idag är jag ledig och Tur är väl det för ikväll ska jag hem till Elin på liten fördrink sen ska vi vidare till lv6 för vårfest med jobbet, ska bli så roligt, men nu först så ska jag och Tyra in till stan och möta upp Emma, Elin och Fanny för lite shopping, får se om man hittar något:)
Har lite bråttom nu måste klä mig men vi hörs senare :)

Av Elin fajersson - 11 maj 2015 12:08

             

Idag fyller Alicia 5 år så fort tiden går!! 

Igår var det kalas och det var roligt , hon fick så mycket grejer, av oss så fick hon inlines :) 

tog mest bilder på systemkameran  Och har inte lagt in dom ännu så här är lite mobilbilder. Efter kalaset så åkte vi ut och promenerade  i haverdal det blev kanon väder framåt kvällen så det var mysigt! 


Av Elin fajersson - 9 maj 2015 19:41

idag åkte vi till stadsbongården och mötte upp mamma och Alicia där med, åt korv med bröd och tittade på djuren:)
Sen åkte vi till eurostop jag var såå shopping sugen men hittade ingenting förutom ett par skor:/ alltid så när man vill handla haha..
Men vi ville inte hem ännu så vi bestämde oss för att åka hem och hämta regnkläder och ta en promenad i möllegård så det gjorde vi och det regnade men det var skitsamma, älskar att vara ute och promenader och prata om allt mellan himmel och jord:)
Sen avslutade vi med en varsin glass!
Nu är det snart läggdax jag och Tyra har badat och ögonen går i kors och klockan är bara 19.30
I morgon är det kalas för Alicia som blir 5 år ska bli roligt:)

Av Elin fajersson - 5 maj 2015 12:59

Såklart så regnar det på min lediga dag!! 

Men nu sover tyra en stund och  sen när hon vaknar så ska vi cykla och möta upp Emma när hon slutar jobbet, så ska vi umgås med dom en stund innan Simon slutar jobbba för då ska vi åka och handla present till alica som snart fyller år:)

är så trött på att bo här, skulle ställa in min cykel i trappen för regnet öser ner, då hade någon slängt ner min cykel i marken så den har spruckit och hjulen är det något konstigt med! Så jävla skönt när vi flyttar i från stan och slippa alla idioter !!!

Av Elin fajersson - 3 maj 2015 19:22

idag efter jobbet så kom jag hem och bytte om sen åkte vi och Tyras farfar ut till en mysig plats vid en sjö och fiskade och grillade, och sparkade boll såå mysigt:)
Sen tog vi en prov vända med cykeln och Tyra älskade det, började grina så fort jag stannade haha!

Av Elin fajersson - 1 maj 2015 14:39

vilken mysig dag vi haft på wapnö idag, Tyra älskade kossorna haha sen tog vi en fika på slottet och sen blev det lite shopping på lager 157 och nu börjar jag jobbs strax!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards